اپ‌نت: Hexlock؛ قفل اپلیکیشن‌ها، تصاویر و ویدئوها

اگر به دنبال یک اپلیکیشن برای قفل کردن اپلیکیشن‌ها و همچنین مخفی کردن تصاویر و ویدئوهای شخصی خود هستید که علاوه بر طراحی زیبا از امکانات خوبی نیز برخوردار باشد Hexlock یکی از بهترین‌هاست.

0

امروزه فضاهای مجازی و اپلیکیشن‌های ارتباطی به حدی گسترده شده که کنترل و حفظ حریم شخصی را بسیار دشوار کرده  است. از این رو همه به دنبال یافتن راه‌های امنیتی و رمزگذاری این اپ‌ها هستند. خیلی از والدین نگران دسترسی فرزندان کوچکشان به فایل‌های گوشی خود هستند. راه‌های مختلفی تاکنون عرضه شده، مثلا اینکه هر گوشی موبایل یا تبلت به طور پیش فرض دارای سیستم امنیتی برای قفل کردن صفحه است به طوری‌که دسترسی به امکانات آن را به طور کلی قطع می‌کند. اپلیکیشن Hexlock App Lock & Photo Vault این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که هر تعداد از اپلیکیشن‌های گوشی خود را که می‌خواهید قفل کنید.

hexlock-1

ابتدای ورود به اپ از شما نوع قفل کردن مورد نظرتان را سوال می‌کند. در این اپلیکیشن می‌توانید تمام برنامه‌های گوشی و یا تعدادی از آن‌ها را انتخاب کنید و با روش‌های پسورد، الگو و اثر انگشت قفلشان کنید.

hexlock-2

پروفایل‌های پیش فرض به صورت خاموش، خانه و محل کار است. برای خودتان با استفاده از علامت + یک پروفایل جدید ساخته و اپ‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید، با این‌کار هر بار فقط با انتخاب پروفایل موردنظر می‌توانید تمام آن اپ‌های مربوط به آن را همزمان قفل کرده و گوشی موبایلتان را با خاطری آسوده در اختیار فرزند و یا دوستانتان قرار دهید تا از سایر امکانات آن استفاده کنند. در بالای صفحه همچنین دکمه‌ای برای انتخاب پروفایل مورد نظر یک شبکه وای‌فای وجود دارد؛ در این صورت هر زمان به این شبکه متصل شدید اپلیکیشن به طور خودکار آن پروفایل را فعال می‌کند و اپ‌ها قفل می‌شوند. این ویژگی برای تغییر پروفایل به صورت خودکار در خانه و محل کار بسیار مفید است.

hexlock-4

در قسمت Media Vault این امکان را دارید که ویدئوها و عکس‌هایتان را انتخاب کرده و روی آن‌ها قفل بگذارید و در نهایت در قسمت تنظیمات می‌توانید نوتیفیکیشن، مدت زمانی که طول می‌کشد تا یک اپ قفل شود، صفحه پس‌زمینه در هنگام قفل اپ‌ها و سایر تنظیمات را انجام دهید.

Hexlock در حال حاضر یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در زمینه خود محسوب می‌شود و به‌صورت رایگان و البته با محدودیت‌هایی در پلی‌استور گوگل عرضه شده است. نسخه پریمیوم و پولی این اپ را می‌توانید برای اندروید 4.0.3 و بالاتر از فارسروید دانلود کنید.

appnet-google-play

appnet-farsroid

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.