درز تصویر منتسب به ساعت هوشمند نوکیا

سال گذشته شاهد شایعات ساعت هوشمند نوکیا بودیم، عمر این ساعت هوشمند به دنیا نبود و نوکیا نتوانست رونمایی این ساعت هوشمند را که به Moonraker معروف است انجام دهد؛ در همین بین امروز باخبر شدیم تصویر منتسب به این ساعت هوشمند نوکیا به بیرون درز پیدا کرده است.

0

پروژه ساخت ساعت هوشمند Moonraker که پیش‌بینی می‌شد از جانب مایکروسافت یا نوکیا در دست ساخت باشد در همان ابتدا کنسل شد و خبری از Moonraker به میان نیامد تا اینکه باخبر شدیم اِوان بِلس (Evan Blass)، فردی که ید طولایی در برملا کردن اسرار شرکت‌های فعال در عرصه فناوری دارد، تصویری از ساعت هوشمند نوکیا را منتشر کرده است.

با این حساب اگر تاکنون از این ساعت هوشمند بی‌خبر بوده‌اید بد نیست بدانید نوکیا قبل از اینکه توسط مایکروسافت خریداری شود نیز برنامه‌های برای ساخت محصولات هوشمند پوشیدنی داشته است. جالب اینجاست که حتی گفته می‌شود این ساعت هوشمند در مراسم MWC 2015 برای مخاطبان خاص به نمایش درآمده است و قرار بوده تا در کنار رونمایی رسمی لومیا ۹۳۰، شاهد رونمایی ساعت هوشمند Moonraker نیز باشیم.

microsoft-nokia-smartwatch

در این تصویر که با فرمت گیف منتشر شده است شاهد رعایت سبک و سیاق طراحی‌‌های نوکیا هستیم و ساعت هوشمند Moonraker با بندی سبز رنگ دیده می‌شود که حکایت از استفاده نوکیا از رنگ‌های شاد دارد. با توجه به شکل و شمایل این ساعت هوشمند می‌توان گفت که بعید به نظر می‌رسد در آن زمان Moonraker از ابزار تشخیص و رصد ضربان قلب بهره می‌برده است. این ویژگی در ساعت‌های هوشمند امروزی به امکانی لازم و ضروری تبدیل شده است.

درست است که این روزها خبر چندانی از نوکیا به گوش نمی‌رسد؛ اما ممکن است این امر آرامش قبل از طوفان باشد و در آینده نزدیک شاهد خبر عزم این شرکت برای حضور در بازار تجهیزات هوشمند پوشیدنی باشیم. بد نیست بدانید نوکیا چندی پیش شرکت فرانسوی Withings را نیز خریداری کرد این شرکت تجهیزات هوشمند پوشیدنی Activité Steel و Activité را در حال حاضر روانه بازار کرده است.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.