نسخه پی‌سی بازی Fallout Shelter همین هفته از راه می‌رسد

بازی Fallout Shelter برای موبایل با الهام از بازی پی‌سی Fallout ساخته شد اما سبک جدیدی را به همراه داشت. حالا شرکت Bethesda تصمیم گرفته تا همین بازی را به پلتفرم پی‌سی نیز بیاورد.

0

در بازی Fallout Shelter هدف شما پناه‌دادن به بازماندگان در دل کوه، ساخت اتاقک‌های کنترل، تولیدبرق، غذاخوری و … و همچنین دفاع از آن‌ها دربرابر مهاجمان خارجی است. در این بازی هر کدام از کاراکترها استعدادهای خاص خود را داشته و در بخش خاصی از مجموعه مفیدتر خواهند بود. حالا این بازی محبوب سرانجام به پلتفرم پی‌سی هم خواهد آمد.

با وجود این‌که تاریخ دقیق عرضه بازی هنوز مشخص نیست اکانت توییتر بازی روز جمعه اعلام کرد که نسخه پی‌سی همزمان با عرضه آپدیت نسخه 1.6 برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد و تا عرضه رسمی آن 5 روز باقیست. بسته به محدوده زمانی و اختلاف ساعت احتمالاً این بازی روز چهارشنبه یا پنج‌شنبه عرضه خواهد شد.

fallout-shelter-pc-date

هنوز مشخص نیست که نسخه پی‌سی بازی دقیقاً مشابه نسخه موبایلی بوده و یا از نظر گرافیکی و یا گیم‌پلی پیشرفته‌تر خواهد بود اما Bethesda اعلام کرده نسخه 1.6 بازی لوکیشن‌های جدید و انواع بیشتری از دشمنان را به همراه کاراکترهای جدید اضافه خواهد کرد و می‌توانید آن‌ها را برای برای تکمیل مأموریت‌های خود به بیرون بفرستید.

با وجود این‌که Fallout Shelter برای کاربران موبایلی برای تشویق آن‌ها به بازی Fallout اصلی عرضه شد اما ظاهراً این سبک بازی از استقبال بی‌نظیری برخوردار شد و حالا به همین دلیل Bethesda تصمیم به عرضه نسخه پی‌سی گرفته است.

slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.