بنچمارک AnTuTu گلکسی نوت 5 را محبوب‌ترین گوشی نیمه اول 2016 اعلام کرد

اگر با واژه بنچمارک آشنا باشید و علاقه زیادی به تست سخت‌افزاری گوشی خود داشته باشید حتماً نام بنچمارک AnTuTu را شنیده‌اید. این شرکت به تازگی لیستی از محبوب‌ترین گوشی‌های نیمه اول سال 2016 را منتشر کرده است.

0

همان‌طور که در تصویر می‌بینید گلکسی نوت 5 در صدر بده و پس از آن گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 7 ساموسنگ مقام‌های دوم تا چهارم را دارند. البته این نمودار به این معنا نیست که این گوشی محبوب‌ترین گوشی هوشمند دنیاست بلکه در میان کاربرانی که از بنچمارک AnTuTu استفاده می‌کنند نوت 5 با 7.82 درصد کل جامعه آماری اول شده است. مقام‌های بعدی را نیز گوشی‌هایی از شیائومی، ال‌جی، میزو و LeEco در اختیار دارند.

antutu-top-phones

انتوتو همچنین نمودارهایی را به تفکیک کشور نیز برای چین، آلمان، آمریکا، روسیه، کره، هنگ‌کنگ و کره منتشر کرده که در معمولاْ در کشورهای اروپایی و کره گوشی‌های سامسونگ و در کشورهای آسیایی گوشی‌های شیائومی مقام اول را دارند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.