گوشی Galaxy J MAX سامسونگ با صفحه‌نمایش 7 اینچی در راهست!

در حالی که اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مایل به عرضه گوشی‌های 4.7 تا 6 اینچی هستند، به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور شاهد ارائه گوشی هوشمندی از سوی سامسونگ با نمایشگر غیر متعارف 7 اینچی با نام J MAX خواهیم بود.

0

اگرچه لودهنده معروف توئیتری @evleaks اطلاعات بیشتری پیرامون این محصول ارائه نکرده است، با این حال از آنجا که اغلب محصولات سری J گلکسی سامسونگ میان رده هستند، انتظار می‌رود Galaxy J MAX نیز با همین خصلت پا به عرصه رقابت در بین رقبای عظیم جثه خود گذارد.

علاوه بر این به نظر می‌رسد استاندارد جدیدی در بخش ابعاد نمایشگرهای موبایلی در حال شکل گرفتن است، زیرا تا پیش از این از نمایشگرهای 7 اینچی صرفاً در تبلت‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت. البته لازم به یادآوری است که شیائومی نیز سال گذشته گوشی هوشمندی مجهز به نمایشگر 6.4 اینچی با نام Mi Max را عرضه کرده، با این حال برای اولین بار است که سامسونگ در نظر دارد گوشی هوشمندی با این ابعاد را ارائه نماید.

galaxy-j5-j7-2016-review-422

همان‌طور که گفته شد اطلاعات دقیقی در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری این محصول در دست نیست، با این حال شنیده می‌شود که Galaxy J MAX علاوه بر پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت همزمان با شبکه‌های GSM, HSDPA, و LTE سازگاری دارد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.