ایسر از اولترابوک‌های جدید سری TravelMate خود پرده‌برداری کرد

ایسر شب گذشته از سری جدید اولترابوک‎های خود تحت عنوان TravelMate رونمایی کرد که علاوه بر بهره‌مندی از بدنه تمام آلومینیومی به طور پیش‌فرض به ویندوز 10 نسخه پرو مجهز شده است.

0

بر این اساس اولترابوک TravelMate X349 که اولین مدل از سری TravelMate محسوب می‌شود، تنها 18 میلی‌متر ضخامت داشته و این در حالی است که وزن آن به حدود 1.53 کیلوگرم می‌رسد.

در سوی دیگر ایسر این محصول را به سنسور اثر انگشت مجهز کرده که به واسطه قابلیت ویندوز هلو می‌تواند نقش کلید ورود به سیستم‌عامل را برای کاربران بازی کند. علاوه بر این اولترابوک TravelMate X349 در سینه میزبان یکی از تراشه‌های نسل ششمی ساخت اینتل به همراه 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DD4 و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع SSD می‌باشد.

از دیگر مشخصات بارز این محصول می‌توان به نمایشگری با قابلیت مانور 180 درجه از نوع IPS، کیبوردی روان با قابلیت نور پس‌زمینه و درگاه USB Type-C اشاره کرد. بر اساس اعلام شرکت سازنده، اولترابوک TravelMate X349 ابتدا از ماه آینده در بازار ایالات‌متحده و سپس در دیگر بازارهای هدف با قیمت پایه 649.99 عرضه خواهد شد.

mspoweruser

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.