سامسونگ تاکنون بیش از ۲۶ میلیون دستگاه گلکسی اس 7 و اس 7 اج فروخته است

برخلاف اچ‌تی‌سی، ال‌جی و سونی که اوضاع خوبی در بازار گوشی‌های هوشمند ندارند ظاهراً سامسونگ امسال فراتر از انتظارات عمل کرده و توانسته تاکنون 26 میلیون دستگاه گلکسی اس 7 و اس 7 اج به فروش برسانذ.

0

به دلیل فروش خوب گوشی‌های گلکسی اس 7 سامسونگ این شرکت صبح امروز اعلام کرد که انتظار دارد به سود عملیاتی 7 میلیارد دلاری در سه‌ماهه دوم 2016 دست پیدا کند. به این ترتیب سه‌ماهه حاری بهترین سه‌ماهه سامسونگ در دو سال اخیر خواهد بود که مجموعاً 43.2 میلیارد دلار درآمد را عاید این شرکت کره‌ای خواهد کرد.

با وجود این‌که سود و درآمد اعلام شده تنها مربوط به بخش موبایل نیست اما تقریباً 49 درصد از سود عملیاتی کل مججموعه سامسونگ به بخش موبایل آن مربوط می‌شود. به این ترتیب سود عملیاتی بخش موبایل سامسونگ در بهار امسال حدود 3.5 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

گلکسی اس 7 و اس 7 اج هم‌اکنون از دید بسیاری کارشناسان بهترین گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شوند که با طراحی زیبا، دوربین عالی، مقاومت در برابر آب، عملکرد خوب و امکانات فراوان در تمام نقاط دنیا پرفروش هستند. با این وجود گلکسی اس 7 هنوز هم نتوانسته رکورد پرفروش‌ترین گوشی هوشمند تاریخ سامسونگ یعنی گلکسی اس 4 را بشکند. این پرچم‌دار 3 سال پیش سامسونگ توانست در سال اول عرضه بیش از 70 میلیون دستگاه فروش داشته باشد؛ هرچند که هنوز احتمال دستیابی گلکسی اس 7 به این رکورد وجود دارد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.