اپ‌نت: بازی پازلی Zenge؛ رهایی از بند زمان و مکان!

امروز در اپ‌نت با یک بازی معمای پازلی جذاب به نام Zenge آشنا خواهید شد. Zenge داستان شخصیتی به نام Eon را روایت می‌کند که در میان دنیاها و زمان‌های مختلف گم شده است.

0

بازی Zenge طوری طراحی شده که آرامش‌بخش باشد و به همین دلیل خبری از ستاره، امتیاز، آموزش، تعداد حرکت یا محدودیت‌ها و شمارشگرهای مزاحم نیست. در طول بازی با کنار هم چیدن قطعات پازل این شخصیت را از درگیری مابین مکان و زمان نجات دهید. البته مراحل بازی قدم به قدم سخت‌تر و مهیج‌تر می‌شود. در هر مرحله یک آپشن جدید مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مراحل ابتدایی شما باید هر قطعه را از روی پاره‌خط مشخص شده حرکت داده و در جای خود قرار دهید. در طول مسیر قطعات نباید باهم برخورد کنند زیرا در این صورت قادر به حرکت نخواهند بود. در ادامه بازی گزینه‌ای اضافه می‌شود که به کمک آن می‌توانید شکل قطعه را به‌صورت آینه‌ای تغییر دهید و سپس در جای مناسب قرار دهید. با ادامه بازی در مراحل بالاتر یک ابزار ستاره‌ای شکل به بازی اضافه می‌شود که طرز استفاده از آن به این شکل است که وقتی قطعه روی آن قرار دارد بدون نیاز به اتصال پاره‌خط‌ها قادر به جابجایی به قسمت دیگر ستاره‌ای شکل پازل خواهد بود. چیزی شبیه به تصورات ما از چاله‌های فضایی که اجسام را در جایی بلعیده و در قسمت دیگری از مکان و زمان رها می‌کنند.

Eon را در مراحل جدید و مهیج همراهی کنید، گزینه‌ای به‌صورت چرخشی وارد بازی می‌شود که قطعات پازل را در دو جهت می‌چرخاند. به‌طور هم‌زمان می‌توانید از تمام گزینه‌ها در بعضی مراحل بازی استفاده کنید. با ادامه بازی و در مراحل بالاتر با پازل‌هایی مواجه می‌شوید که برای تکمیل آن نیاز به تغییر در سایز قطعه دارید. این گزینه در این مراحل مشاهده می‌شود که قطعه را کوچک کرده سر جای خود قرار داده و سپس دوباره به اندازه حقیقی بازگردانید.

در مراحل پایانی بازی با پازل‌های دشوارتری روبرو می‌شوید که در آن مراحل نیازی دارید از تمام ابزارهای حرکتی و چرخشی و… به‌طور هم‌زمان استفاده کنید. رمز موفقیت در این مراحل  درک اولویت استفاده از هر قطعه و هر ابزار است.

این بازی مثل سایر بازی‌ها در انتهای هر مرحله جایزه و سکه نمی‌دهد و در طول آن می‌توانید از موزیک زیبا و گیم‌پلی جذاب آن لذت ببرید. این بازی با قیمت 0.99 دلار برای اندروید، iOS و ویندوزفون منتشر شده اما می‌توانید نسخه اندرویدی را به رایگان از فارسروید دانلود کنید.

appnet-google-play

appnet-app-store

appnet-windows-store

appnet-farsroid

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.