آمار فروش اچ‌تی‌سی 10 حتی به یک میلیون دستگاه هم نرسیده است!

اچ‌تی‌سی امسال تمام تلاش خود را انجام داد تا پرچم‌دار جدیدش HTC 10 از همه نظر بی‌نقص باشد. با این وجود درحالی‌که این گوشی نظر منتقدین را هم جلب کرد اما ظاهراً مشتریان علاقه زیادی به خرید آن ندارند.

0

اچ‌تی‌سی 10 پرچم‌داری است که از نظر ظاهر، دوربین، عملکرد و نرم‌افزار هیچ مشکل بزرگی ندارد اما ویژگی شاخصی هم برای تمایز از رقبا ندارد. شاید به همین دلیل باشد که به گزارش TrendForce اچ‌تی‌سی هنوز نتوانسته یک میلیون از این دستگاه بفروشد. طبق پیش‌بینی‌ها اچ‌تی‌سی در سال 2016 تنها 14 میلیون دستگاه گوشی هوشمند خواهد فروخت که نسبت به سال گذشته 27 درصد افت را نشان می‌دهد. این شرکت اخیراً در جلسه سهامداران خود احتمال جدا شدن بخش واقعیت مجازی را مطرح کرده است تا شاید بتواند به سوددهی گذشته خود بازگردد.

البته هنوز امیدها برای اچ‌تی‌سی از بین نرفته‌اند چرا که طبق شایعات گوگل ساخت هر دو گوشی نکسوس را امسال به این شرکت تایوانی واگذار کرده است. این دو گوشی که فعلاً با نام رمز Marlin و Sailfish شناخته می‌شوند قرار است با طراحی و سخت‌افزار یکسان عرضه شوند و تنها تفاوت میان آن‌ها اندازه و وضوح صفحه‌نمایش و ظرفیت باتری باشد.

اچ‌تی‌سی 10 البته پرچم‌دار شایسته‌ایست و اگر قصد خرید آن را دارید پیشنهاد می‌کنیم بررسی آن را در فارنت از دست ندهید.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.