دموی «رزیدنت‌اویل 7» در تعداد دانلود رکورد زد

دو میلیون بار در یک هفته…

1

کپکام اعلام کرده دموی “Beginning Hour” رزیدنت‌اویل 7 در اولین هفته از انتشارش در آمریکای شمالی رکورد بیشترین دموی دانلود شده برای یک عنوان تک‌نفره بر روی پلی‌استیشن 4 را شکسته است.

این دمو در مجموع 2 میلیون بار از سرتاسر جهان دانلود شده است. گفتنی است این دمو تنها برای کاربران سرویس پلی‌استیشن پلاس قابل دسترس بوده است.

این دموی داستانی، نقش یک اختتامیه را برای سری داشته اما اعلام شده که بخشی از نسخه‌ی نهایی «رزیدنت اویل 7» که قهرمانی دیگر دارد، نخواهد بود.

تاییده شده که رزیدنت‌اویل 7 به معنای واقعی یک عنوان ترسناک خواهد بود اما عناصر اکشن و تیراندازی را نیز در آن خواهیم دید. همچنین می‌توانید بازی را از ابتدا تا انتها با هدست واقعیت مجازی بازی کنید. در مورد داستان نیز باید گفت که داستان بازی، حوادث بعد از رزیدنت‌اویل 6 را دنبال می‌کند و در یک منطقه‌ی روستایی رخ خواهد داد.

رزیدنت‌اویل 7 قرار است در 24 ژانویه‌ی 2017 (5 بهمن‌ماه امسال) برای پی‌سی، ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شود.

gamenews.ir

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. soheil می‌گوید

    فکر نمیکنید بهتر بود لینک دموی بازی رو در اینجا قرار بدید.