نمایشگرهای جدید UltraWide و Ultra HD ال‌جی مختص بازی‌خورها ساخته شده‌اند

ال‌جی ثابت کرد که حسابی به فکر گیمرهاست و نمایشگرهای جدید ال‌جی Ultrawide و Ultra HD را مخصوص بازی‌‌خورها معرفی کرد.

0

شاهد رونمایی سه نمایشگر حرفه‌ای برای علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های کامپیوتری از جانب ال‌جی هستیم. این روزها شاهد حرکت صنعت بازی‌های کامپیوتری به سمت فناوری واقعیت مجازی هستیم؛ اما در این بین ال‌جی با معرفی نمایشگرهای جدید خود سعی دارد تا کاربران بازی‌های رایانه‌ای فعلی تجربه‌ ناب را با صفحه‌ واید این نمایشگرها کسب کنند.

ال‌جی مدعی است نمایشگرهای جدید آلترا واید و آلترا اچ‌دی این شرکت به صورت کاملا انحصاری برای بازی‌خورها ساخته شده‌‌اند و گیمر در حین مشاهده عناوین دلخواه خود بر روی صفحه‌نمایش این نمایشگرها کاملا خود را در بازی احساس می‌کند. لازم به ذکر است که مدل آلترا اچ‌دی این نمایشگر جدید ال‌جی در دو مدل خمیده با مدل 27UD88 و مسطح با مدل 34UM88C روانه بازار خواهد شد. این نمایشگرهای جدید به لحاظ رنگ و نور هم از جدیدترین فناوری‌های حاضر استفاده کرده‌اند و رنگ‌های بسیار زنده‌ای را به نمایش می‌‌گذارند. این امر باعث شده تا سطح دید بازیکنان بیشتر شود و در انجام بازی‌هایی که در محیط‌های تاریک انجام می‌شود وسعت دید بیشتری داشته باشند.

نمایشگرهای تازه معرفی شده ال‌جی در کنار به خدمت گرفتن جدیدترین فناوری‌های تصویری، به لحاظ زیبا شناختی و بصری نیز محصولات چشم‌نوازی به نظر می‌رسند. سعی شده تا لبه‌های نمایشگر تا حد ممکن باریک طراحی شود، این امر باعث شده تا با نمایشگرهایی تقریبا بدون حاشیه و لبه طرف باشیم. در هر سه نمایشگر جدید ال‌جی، درگاه یو‌اس‌بی نوع سی و شارژ سریع نسخه ۳.۰ در نظر گرفته شده است. با این حساب گیمر در حین اجرای بازی مورد علاقه خود قادر است گوشی همراه هوشمندش را نیز از طریق مانیتور شارژ کند.

نِِیتِن مات (Nathan Mott)، یکی از گیمرهای کارکشته دنیای بازی‌های کامپیوتری و موسس تیم بازی‌های کامپیوتری LG Dire Wolves که در مراسم رونمایی این مانیتورها حضور داشت طی صحبت‌هایی متذکر شد که دنیای بازی‌های کامپیوتری این روزها پیشرفت زیادی را شاهد بوده است و برای تجربه ناب بازی‌های کامپیوتری جدید و همچنین آمادگی و تمرین جهت حضور در مسابقات کامپیوتری بین‌المللی باید از تجهیزات مناسب برای اجرای بازی استفاده کرد.

بد نیست بدانید حضور در مسابقات الکترونیکی از طریق بازی‌های کامپیوتری که این روزها به اختصار با نام eSports نامیده می‌‌شود، رفته رفته به صنعتی مستقل برای خود تبدیل شده است و یک میلیارد دلار درآمد داشته است. با این حساب، تجهیزات لازم برای انجام حرفه‌‌ای بازی‌های کامپیوتری به یک نیاز تبدیل شده است.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به مشخصات فنی دقیق نمایشگرهای UltraWide و Ultra HD جدید سامسونگ داشته باشید:

LG UltraWide & Ultra HD Monitor Specs

gizmodo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.