رونمایی بی‌سر و صدای ZTE از گوشی هوشمند Nubia N1 در چین

شرکت‌های چینی سازنده گوشی هوشمند همراه گاهی عادت ندارند برای گوشی‌هایی که روانه بازارهای داخلی می‌شود مراسم رونمایی راه‌ بیاندازند و این بار نیز شاهد رونمایی بی‌سر و صدای ZTE از گوشی هوشمند Nubia N1 در چین بودیم.

0

گوشی هوشمند نوبیا N1 که از جانب ZTE معرفی شده است را می‌توان در رده گوشی‌های میان رده بازار قرار داد. این گوشی از صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی بهره‌مند است که کیفیت فول‌اچ‌دی دارد، میزان تراکم پیکسل صفحه‌نمایش Nubia N1 نیز ۴۴۱ ppi است. ۳ گیگابایت رم، به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به همراه چیپست مدیاتک Helio P10 SoC سایر مشخصات اصلی سخت‌افزاری این گوشی را تشکیل می‌دهد.

Nubia N1-1
از لحاظ دوربین نیز در قسمت جلو و عقب Nubia N1 شاهد سنسور ۱۳ مگاپیکسلی هستیم که دوربین پشت این گوشی به دیافراگم f/2.2 و قابلیت خودکار تشخیص سریع فاز ( fast phase detection autofocus) مجهز است. بهره‌گرفتن از دو سیم کارت و پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی LTE و VoLTE، به همراه وای‌فای، بلوتوث نسخه ۴.۱، GPS Plus GLONASS و یو‌اس‌بی نوع سی، را می‌توان به عنوان سایر مشخصات سخت‌افزاری Nubia N1 ZTE ذکر کرد. این تجهیزات سخت‌افزاری در بدنه‌ای تماما فلزی جا خوش کرده‌اند. این گوشی در دو رنگ نقره‌ای و طلایی روانه بازار خواهد شد.

Nubia N1-2
همان‌گونه که اشاره شد، با یک گوشی میان رده طرف هستیم که مشخصات سخت‌افزاری به خصوصی ندارد و مهم‌ترین چیزی که در نوبیا N1 به چشم می‌خورد حضور باتری ۵ هزار میلی‌آمپری است. این باتری باعث می‌شود Nubia N1 به لحاظ باتری حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد چرا که در حال حاضر تنها گوشی‌های ایسوس ذن‌فون مکس، سامسونگ گلکسی A9 Pro و Gionee Marathon M5 با گوشی جدید Nubia N1 قابل رقابت هستند.

شرکت چینی ZTE برای Nubia N1 قیمتی برابر با ۲۵۵ دلار را مشخص کرده است.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.