آپدیت وان‌پلاس ۳ با بهبود مدیریت حافظه رم و رنگ‌های صفحه‌نمایش از راه رسید

وان‌پلاس ۳ به تازگی روانه بازار شد و در همان ابتدا کاربران از دو مشکل در این گوشی گله‌مند بودند. بنا به گزارش کاربران، پرچمدار جدید وان‌پلاس از ضعف مدیریت حافظه و کیفیت پایین رنگ‌های صفحه‌نمایش رنج می‌برد، وان‌پلاس نیز در آپدیت وان‌پلاس ۳ مدیریت حافظه رم و رنگ‌های صفحه‌نمایش را بهبود بخشید.

0

شرکت وان‌پلاس اکنون دیگر به نامِ آشنایی در صنعت موبایل تبدیل شده است؛ اما بد نیست بدانید این استارتاپ موفق چینی دو سال پیش ظهور کرده و از آن زمان تاکنون با عرضه گوشی‌های باکیفیت و خوش قیمت توانسته برای خود در میان سلاطین صنعت موبایل اسم و رسمی دست و پا کند.

وان‌پلاس برای عرضه وان‌پلاس ۳ سیاست‌های خوبی را در پیش گرفت و این گوشی پرچمدار را پس از رونمایی آماده روانه شدن به ۳۱ کشور مختلف کرد. تمامی این موارد دست به دست هم دادند تا وان‌پلاس ۳ به سرعت محبوبیت کسب کند.تا اینجای موارد ذکر شده مربوط به قسمت خوش داستان است و شوربختانه باید گفت که وان‌پلاس ۳ از مشکل نمایش رنگ‌ها رنج می‌برد، از طرف دیگر این گوشی پرچمدار مصرف باتری بهینه‌ شده‌ای نیز ندارد. طرفداران وان‌پلاس ۳ به خوبی می‌دانند که یکی از نقاط قوت این گوشی پرچمدار میزان ۶ گیگابایت رمی است که در این گوشی هوشمند به خدمت گرفته شده است. از قرار معلوم از میزان ۶ گیگابایت، وان‌پلاس ۳ تنها به ۴ گیگابایت رم دسترسی دارد و مشکلاتی با مدیریت رم در این گوشی گزارش شده است.

خوشبختانه باید گفت وان‌پلاس پس از دریافت گزارش این مشکلات، سریعا آستین بالا زد و شاهد انتشار آپدیت وان‌پلاس ۳ هستیم. وان‌پلاس مدعی است که در این آپدیت مشکل مدیریت رم و نمایش رنگ‌های صفحه‌نمایش این گوشی برطرف شده است.

OnePlus-3

به این ترتیب کاربر می‌تواند حالت sRGB را در قسمت Developer فعال کند. در کنار بر طرف کردن این دو مورد، شاهد بهینه‌سازی‌های دیگری نیز هستیم. بهبود عملکرد جی‌پی‌اس به همراه افزایش کیفیت پخش صدا در کنار آپدیت آیکون‌ها و برطرف کردن برخی مشکلات در حین نمایش اعلان‌های گوشی از مواردی است که در آپدیت جدید لحاظ شده است.

در کنار این موارد، بهبود عملکرد و کیفیت دوربین وان‌پلاس ۳، برطرف کردن برخی مشکلات در گالری گوشی، اضافه شدن جدید‌ترین وصله امنیتی گوگل، حل کردن بعضی مشکلات در اپلیکشن‌های ساعت و پخش موسیقی نیز از مواردی دیگری است که وان‌پلاس مدعی شده در آپدیت جدید وان‌پلاس ۳ اعمال شده‌اند.

همان‌گونه که اشاره شد مدت زمان زیادی از عرضه وان‌پلاس ۳ نمی‌‌گذرد و با این حساب باید گفت انصافا وان‌پلاس در خصوص انتشار این آپدیت و برطرف کردن مشکلات وان‌پلاس ۳، سریع عمل کرده است؛ اما از آنجایی که این آپدیت هنوز برای تمامی کاربران منتشر نشده است باید دید تا چه اندازه بهینه‌سازی‌های لحاظ شده در این آپدیت، در عمل مشکلات وان‌پلاس ۳ را بر طرف خواهند کرد. در حال حاضر این آپدیت برای تمامی کشورها منتشر نشده‌ است و وب‌سایت AndroidWorld در ایتالیا مدعی است که این آپدیت حجمی برابر با ۳۹۶ مگابایت دارد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.