اپ‌نت: Good Morning Alarm Clock ساعت آلارم هوشمند

امروز قصد معرفی یک ساعت آلارم متفاوت را برای آیفون و اندروید داریم. Good Morning Alarm Clock‌ با بررسی خواب شما زمان بهینه برای بیدار شدن را انتخاب می‌کند. این اپ همچنین خواب شما را تحت نظر گرفته و می‌تواند در صورت کمبود خواب روزانه به شما هشدار دهد.

1

همه ما حتماً برای یک‌بار هم که شده از این اصطلاح که خوابمان سنگین یا سبک است استفاده کرده‌ایم. هیچ‌وقت اثباتی برای این قضیه نداشتیم. شاید فهمیدن این مطلب تا حد زیادی جالب و سرگرم‌کننده باشد. اپلیکیشن Good Morning در کنار اینکه یک ساعت زنگ‌دار است این قابلیت را هم دارا است. نحوه کار آن به این صورت است که شما ابتدا میزان خواب خود را برای اپ مشخص می‌کند: مثلاً هشت ساعت؛ سپس گزینه SLEEP را لمس کرده و می‌خوابید. اپ به شما این تذکر را می‌دهد که گوشی یا تبلت خود را به شارژ بزنید و در نزدیکی خود قرار داده و سپس بخوابید. اگر نگران خطرات ناشی از نزدیک بودن به گوشی هستید آن را در حالت پرواز قرار داده و سپس به خواب بروید.

Good-Morning-Alarm-Clock-2

در طول شب اپلیکیشن زمانی را که خوابتان عمیق‌تر و یا سبک‌تر می‌شود ثبت می‌کند و در نهایت به صورت یک نمودار به شما ارائه می‌دهد. در طول یک هفته می‌توانید نموداری از میزان عمق، کیفیت و ساعت خوابتان داشته باشید.

در قسمت تنظیمات اپ می‌توانید میزان ساعت خوابی که می‌خواهید به‌طور میانگین در طول یک هفته داشته باشید را تنظیم کنید. تنظیمات دیگر مثل آهنگ، میزان صدا و ویبره را نیز می‌توانید انجام دهید.

Good-Morning-Alarm-Clock-3

در این میان با انتخاب گزینه Alarm Range به‌طور مثال با انتخاب 30 دقیقه، اپلیکیشن ساعت بیدار شدنتان را نیم ساعت عقب می‌کشد و از این ساعت هر زمان که تشخیص داد خوابتان سبک‌تر است شروع به زنگ خوردن می‌کند و می‌توانید تنظیم کنید که هرچند دقیقه یک‌بار تکرار شود. سایر تنظیمات شامل واحد درجه حرارت و سرعت وزش باد برای نمایش هواشناسی و سایر تنظیمات جانبی و نمایشی اپ می‌باشد. در تنظیمات می‌توانید هدفی برای خواب روزانه خود انتخاب کنید و همچنین بازه زمانی برای بیدار شدن و موزیک بیدارباش را به دلخواه خود تنظیم کنید.

این اپ به‌صورت رایگان به همراه تبلیغات برای اندروید و با قیمت 3.99 دلار برای iOS عرضه شده است.

appnet-google-play

appnet-app-store

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ک می‌گوید

    اینو نمیشه تو ایران دانلود کرد که!!!!
    لینک دانلودشم بزارین