سامسونگ احتمالا در حال تست یک نسخه از گلکسی نوت 7 با صفحه‌نمایش 6 اینچی است

تاکنون تمام شایعاتی که درباره‌ی گلکسی نوت 7 سامسونگ شنیده‌ایم، مبنی بر وجود نمایشگر Super AMOLED با کیفیت Quad HD و  اندازه 5.7  اینچی بوده که هر دو طرف آن نیز خمیده می‌باشد. اما حالا اطلاعاتی در دست داریم که مبنی بر این است که سامسونگ احتمالاً در حال آزمایش نسخه‌ای ۶ اینچی از این فبلت است.

0

سرویس ردیابی واردات Zauba وارد شدن یک محموله توسط سامسونگ از مبدأ کره جنوبی به مقصد هند را نشان می‌دهد که حاوی دستگاهی با کد SM-N930R4 است. در کنار کد جدیدی که به تازگی مشاهده شده، اطلاعاتی وجود دارد که حاکی از ۶ اینچی و غیر خمیده بودن آن است.  تاکنون فهمیده بودیم که کد SM-N930 مربوط به فبلت ۵.۷ اینچی سامسونگ است.

6-inch-galaxy-note-7

دو احتمال وجود دارد: یا سامسونگ واقعاً نوت ۷ شش اینچی ساخته و حال در حال آزمایش آن است و یا اینکه Zauba اشتباهاً و بر اثر یک خطای نوشتاری، این گاف را داده است. اگر احتمال اول درست باشد، باز هم ممکن است که این صرفاً یک نمونه‌ی اولیه باشد و سامسونگ بخواهد فقط همان مدل ۵.۷ اینچی با دو لبه‌ی خمیده را به تولید انبوه بسازد و فکری برای فروش مدل ۶ اینچی با صفحه‌ی تخت نداشته باشد. باید منتظر بود.

Sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.