اپ‌نت: قتل عام زامبی‌ها در Zombieville USA 2

احتمالاً تاکنون بازی‌های زامبی‌کشی زیادی را تجربه کرده‌اید. Zombieville USA 2 یکی از جدیدترین این عناوین است که با گرافیک ساده خود گیم‌پلی جذابی داشته و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم زامبی‌کشی کند.

0

راستش را بخواهید Zombieville USA 2 ما را به یاد بازی‌های فلش رایج در گذشته نه‌چندان دور می‌اندازد گرافیک بازی ساده است و کاملاً دوبعدی طراحی شده است. سمت چپ صفحه یک جوی‌استیک مجازی بری حرکت کاراکتر وجود دارد و در سمت راست نیز سه دکمه برای استفاده از سه سلاح مختلف وجود دارد.

zombieville-usa-2-a

با شروع بازی زامبی‌ها از زیر زمین و آسفالت درآمده و به سمت شما هجوم می‌آورند. تایمری بالای صفحه زمان باقیمانده تا رسیدن نیروی کمکی را نشان می‌دهد و در واقع باید تا رسیدن هلیکوپتر نجات دوام بیاورید. در ابتدای بازی سه سلاح شما شامل یک کلت، یک شاتگان و یک چوب بیس‌بال است. پس از کشتن هر زامبی می‌توانید پول ظاهر شده را جمع‌آوری کرده و همچنین قادرید از انهدام سطل‌های زباله، پارکرومترها و سایر آیتم‌های شهری نیز پول و گلوله بیشتر کسب کنید.

zombieville-usa-2-b

در طول بازی زامبی‌های مختلفی با مشخصات مختلف به سمت شما یورش می‌آورند که باید با توجه به تعداد و فاصله آن‌ها سلاح مناسب را برای قتل عام آن‌ها انتخاب کنید تا با کمبود گلوله هم مواجه نشوید. همان‌طور که در خیابان‌ها به مسیرتان ادامه می‌دهید گاهی با ماشین‌هایی مثل آمبولانس و یا نعش‌کش نیز مواجه می‌شوید که می‌توانید با آن‌ها با خیال راحت زامبی‌ها را له کرده و پول و امتیاز کسب کنید؛ البته تا وقتی که ماشین به یکباره منفجر شود!

zombieville-usa-2-c

در مراحل ابتدایی تعداد و هجوم زامبی‌ها کمتر است و می‌توانید با اسلحه ابتدایی از پس آن‌ها بربیایید. اما به مرور زمان مجبور هستید پول کسب شده را خریج خرید سلاح‌های جدید، بمب‌ها، مسلسل‌ها و تبر و شمشیر کرده و همچنین برای قدرت تخریب بیشتر و خشاب بزرگ‌تر آن‌ها را ارتقا دهید. در بازی ده‌ها سلاح مختلف و ده‌ها کاراکتر متفاوت وجود داشته و به این ترتیب بازی به این زودی‌ها به اتمام نخواهد رسید.

این بازی همچنین از طریق Google Play Games و یا Game Center روند مراحل شما را ذخیره خواهد کرد تا خیالتان هم راحت باشد. Zombieville USA 2 را می‌توانید از اپ‌استور (برای iOS 6 و بالاتر) و یا گوگل پلی (برای اندروید 4.1 و بالاتر) دریافت کنید.

appnet-google-play

appnet-app-store

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.