تصاویر و مشخصات honor V8 Max هواوی با صفحه‌نمایش غول‌آسای 6.6 اینچی درز کرد

باخبر شدیم رگولاتور چینی TENAA گوشی جدیدی از هواوی را تایید کرده است، این گوشی که احتمالا honor V8 Max است و از قرار معلوم صفحه‌نمایشی بزرگ و ۶.۶ اینچی دارد.

0

بر اساس اطلاعاتی که در حین تایید این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است با گوشی غول‌پیکری طرف هستیم که صفحه‌نمایشی ۶.۶ اینچی دارد و انتظار می‌رود این صفحه‌نمایش بزرگ از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره بگیرد. چیپست Kirin 950 که ساخت دست هواوی است در این محصول حضور خواهد داشت. این چپیست از هشت هسته که در فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز کار می‌کنند بهره می‌برد و به پردازنده گرافیکی Mali-T880 مجهز است. مقدار سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی سایر مشخصات اصلی این گوشی هوشمند بزرگ هواوی را تشکیل می‌دهد. لازم به ذکر است که انتظار می‌رود حافظه داخلی honor V8 Max تا میزان ۱۲۸ گیگابایت از طریق کارت حافظه قابل ارتقا باشد.

Huawei-Honor-V8-Max 1
به لحاظ دوربین نیز، هواوی یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت honor V8 Max تعبیه کرده است و دوربین ۸ مگاپیکسلی وظیفه عکس‌های سلفی این گوشی هوشمند جدید هواوی را بر عهده دارد. امکان استفاده از دو سیم کارت و شبکه مخابراتی VoLTE به همراه باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری سایر مشخصات اصلی honor V8 Max را تشکیل خواهد داد. آداپتور 9V/2A در جعبه این گوشی حضور دارد و این امر به این معناست که ویژگی شارژ سریع نیز در honor V8 Max به چشم خواهد خورد. این روزها بیشتر گوشی‌های هوشمند تراز اول به سنسور تشخیص اسکن اثر انگشت مجهز هستند و انتظار می‌رود که honor V8 Max نیز از این فناوری برای تشخیص هویت کاربر استفاده کند. این گوشی در دو رنگ طلایی و نقره‌ای با اندروید نسخه ۶.۰ و رابط کاربری EMIU 4.1 روانه بازار خواهد شد.

Huawei-Honor-V8-Max 2
به لحاظ ابعاد هم با گوشی نسبتا باریکی طرف خواهیم بود که ۷.۱۸ میلی‌متر ضخامت دارد؛ اما به لحاظ وزن همان‌گونه که انتظار می‌رود honor V8 Max گوشی سنگینی است و ۲۱۹ گرم وزن دارد. قرار است هواوی در تاریخ ۲۱ تیر ماه مراسمی را برگزار کند و انتظار داریم honor V8 Max نیز در این مراسم رونمایی شود.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.