تصویر لو رفته جدید از گلکسی نوت 7 درگاه USB C را تأیید می‌کند

سامسونگ برای سازگاری گلکسی اس 7 و اس 7 اج با هدست Gear VR از درگاه جدید USB Type-C استفاده نکرد اما حالا تصاویر درز کرده از گلکسی نوت 7 نشان می‌دهد که پرچم‌دار آینده این شرکت به این درگاه مجهز شده است.

0

صبح امروز تصاویر رسمی گلکسی نوت 7 در سه رنگ مختلف درز کرد که می‌توان گفت 90 درصد طراحی این گوشی را لو داد. اما از آن‌جا که در تصاویر پشت و روی گوشی نمی‌توان کناره‌ها و پایین گوشی را دید استفاده سامسونگ از USB C در این گوشی مشخص نبود. حالا تصاویری از شرکت Olixar سازنده شیشه‌های محافظ صفحه درز کرده که گلکسی نوت 7 را از زاویه دیگری به تصویر کشیده است. همان‌طور که می‌بینید در پایین گوشی علاوه بر بلندگو و S-Pen می‌توان درگاه متوازن USB Type-C را مشاهده کرد.

note-7-glass

استفاده از USB-C هم می‌تواند به شارژ سریع‌تر و انتقال اطلاعات با سرعت بیشتر کمک کند و هم کاربر را در اتصال کابل از هر جهت به گوشی آزاد می‌گذارد. در تصویر درز کرده همچنین می‌توانید سوراخی برای اسکنر عنبیه چشم نیز در بالای محافظ ببینید که شایعات پیشین استفاده از این فناوری در فبلت سامسونگ را تأیید می‌کند.

انتظار داریم سامسونگ نسخه جدیدی از هدست واقعیت مجازی Gear VR خود را در مراسم 12 مردادماه در کنار گلکسی نوت 7 رونمایی کند که با این پرچم‌دار سازگار خواهد بود.

sammobile

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.