ال‌جی در پی فروش نامناسب چند تن از مدیران بخش موبایل خود را اخراج کرد

برکسی پوشیده نیست که ال‌جی این روزها اوضاع خوبی در بخش موبایل ندارد و ظاهراً عرضه گوشی ماژولار جی 5 نیز نتوانسته روند نزولی این شرکت را تغییر دهد. به همین دلیل این شرکت کره‌ای تصمیم به اخراج برخی از مدیران بخش موبایل خود گرفته است.

0

درحالی‌که گلکسی اس 7 و اس 7 اج به سامسونگ کمک کرد تا فروش و سود بسیار خوبی داشته باشد‌ ظاهراْ اوضاع برای هم‌وطن این شرکت یعنی ال‌جی چندان خوشایند نیست. به همین دلیل ال‌جی طرحی با عنوان اداره مدیریت برنامه‌ها تشکیل داده و برخی از مدیران موبایل را اخراج و با افراد جدیدی جایگزین کرده استو علاوه بر این ال‌جی چندصدنفر از کارکنان خود را نیز از بخش موبایل به بخش خودرو منتقل کرده است.

در خانه‌تکانی جدید ال‌جی  Kim Hyung-Jeong یکی از مدیران ارشد ال‌جی حالا وظیفه مدیریت آزمایشگاه تحقیقات ال‌جی موبایل را برعهده گرفته و Cho Juno مدیرعامل بخش موبایل هم اداره مدیریت برنامه‌ها را برعهده خواهد داشت که توسعه، بازاریابی، تولید و فروش محصولات بخش موبایل از جمله وظایف آن است.

درحالی‌که هواوی به سرعت به سامسونگ و اپل نزدیک می‌شود و این دو شرکت نیز بدون اشتباهات فاحش به کار خود ادامه می‌دهند باید دید ال‌جی چگونه می‌تواند به فروش مورد نظر خود دست پیدا کند. این شرکت در حال حاضر تنها با سهم 4 درصد به رتبه هفتم بزرگترین فروشنده‌های گوشی‌های هوشمند دنیا سقوط کرده است. اگر ال‌جی به روال سال گذشته خود پایبند باشد شاید در آینده نزدیک شاهد عرضه جانشین V10 به عنوان رقیبی برای گلکسی نوت 7 سامسونگ باشیم.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.