وال استریت: اپل درحال مذاکره برای خرید سرویس استریم آهنگ Tidal است

سرویس استریم آهنگ Tidal توسط Jay Z خواننده مشهور آمریکایی خریداری و محبوب شد و توانست قشر خاصی از مخاطبان را جذب کند. حالا وال استریت از مذاکره اپل برای خرید این سرویس خبر داده است.

0

سرویس استریم Tidal در حالی پا به عرصه رقابت گذاشت که سرویس‌هایی مثل Spotify و Rdio به اندازه کافی محبوب بودند. اما ویژگی منحصربه‌فرد Tidal که در هیچ سرویس استریم دیگری یافت نمی‌شود توانایی پخش با کیفیت بسیار بالاتر lossless به‌صورت 24 و 32 بیتی است که به‌خصوص برای آدیوفایل‌ها و خوره‌های موسیقی نکته‌ای حیاتی محسوب می‌شود.

اما حالا که اپل سرویس Apple Music خود را عرضه کرده و از آن‌جا که Tidal رابطه مستقیم و مناسبی با خواننده‌ها نیز دارد می‌تواند از این سرویس برای هر چه محبوب‌تر کردن سرویس خود استفاده کند. اخیراً برخی خواننده‌ها تصمیم گرفته‌اند آلبوم‌های جدید خود را تنها در برخی سرویس‌های استریم آنلاین عرضه کنند و خرید Tidal می‌تواند Apple Music را به گنجینه غنی‌تری مجهز کند که Spotify و Google Play Music از آن بی‌بهره هستند.

سال گذشته اپل تلاش کرد تا کاربران را از سرویس Tidal به سوی خود بکشاند اما عرضه عناوین و آلبوم‌هایی اختصاصی از خواننده‌های مشهوری مثل Rihanna، Kanye و Prince از این اتفاق جلوگیری کرد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.