گوشی‌های هوشمند vivo X7 و X7 Plus سرانجام رسماً رونمایی شدند

پس از چند ماه شایعه و تیزرهای مختلف شرکت چینی vivo سرانجام پرچم‌داران خود را با نام‌های X7 و X7 Plus رسماً معرفی کرد.

2

هر دو گوشی X7 از چیپست اسنپ‌دراگون 652 استفاده می‌کنند که به ادعای vivo در اکثر کارها سرعتی برابر پرچم‌داران کنونی دارند. هر دو گوشی با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهند شد. نسخه X7 دارای صفحه‌نمایش 5.2 اینچی و نسخه X7 Plus صفحه‌نمایش 5.7 اینچی بوده که هر دو از نوع Super AMOLED سامسونگ و با وضوح فول اچ‌دی به بازار عرضه خواهند شد.

vivo-x7-1

هر دو گوشی دارای دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی با گشادگی دیافراگم f/2.0 بوده و اما در دوربین اصلی تفاوت‌هایی وجود دارد. نسخه X7 از سنسوری 13 مگاپیکسلی با f/2.2 استفاده می‌کند درحالی‌که نسخه پلاس دارای سنسور بهتر 16 مگاپیکسلی IMX298 سونی خواهد بود. هر دو دوربین به سیستم فوکوس خودکار Phase Detection مجهز شده و یک فلش LED نیز در کنارشان قرار دارد.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید این گوشی‌ها شباهت انکارناپذیری هم از نظر طراحی و هم از نظر رنگ‌ها با آیفون 6اس اپل دارند اما تجربه ثابت کرده این نکته بیشتر برای کاربران و خریداران نکته مثبت به حساب می‌آید! به هر حال هر دو گوشی به اتصالات Cat. 7 LTE، وای‌فای ac، بلوتوث 4.1 و GPS مجهز هستند و قابلیت اتصال دو سیم‌کارت را نیز دارند. نکته مثبت این گوشی‌ها نسبت به اکثر پرچم‌داران بازار چیپست مبدل صوتی AK4376 با پردازش 32 بیتی است که از تمامی پرچم‌داران مشهور سامسونگ، ال‌جی، اچ‌تی‌سی و اپل در زمینه موزیک‌های باکیفیت بهتر عمل خواهد کرد.

vivo-x7-plus

متأسفانه نکته منفی هر دو گوشی استفاده از سیستم‌عامل قدیمی اندروید 5.1 آب‌نبات چوبی است درحالی‌که ماه‌ها از عرضه اندروید 6 مارشملو گذشته و حالا گوگل رسماً نسخه بعدی را هم Nougat نام‌گذاری کرده است. گفتنی است ویوو رابط کاربری خود Funtouch 2.5.1 را نیز بر روی اندروید گوگل قرار داده است. نسخه معمولی دارای یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی و نسخه پلاس 4000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

Vivo X7 قرار است از 17 تیرماه با قیمت حدودی 375 دلار و نسخه پلاس از 25 تیرماه با قیمتی هنوز نامشخص به بازار چین عرضه شوند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. hh361 می‌گوید

    سامسونگ و ال جی و سونی و هواوی از این vivo یاد بگیرن ظاهر گوشی چقدر قشنگه واقعا

  2. Amir می‌گوید

    iPhone Galaxy ???