درز تصویر پنل جلویی گلکسی نوت 7 اسکنر چشم را تأیید کرد

طبق شایعات فبلت بعدی سامسونگ مردادماه و با نام گلکسی نوت 7 به اسکنر عنبیه چشم برای تأیید هویت مجهز خواهد شد. حالا اولین تصویر منتسب به پنل جلویی این کهکشانی درز کرده و ظاهراً شایعات را تأیید کرده است.

0

گلکسی نوت 7 قرار است این‌بار یک‌ماه زودتر و اواسط مردادماه معرفی شود. حالا منبع نسبتاً معتبر OnLeaks@ در اکانت خود تصویری جدید منتسب به قاب جلویی گلکسی نوت 7 منتشر کرده است. همان‌طور که می‌بینید نوت 7 نیز مانند گلکسی اس 7 اج دارای صفحه نمایشی دولبه بوده و یا حداقل سامسونگ نسخه‌ای از آن را با این ویژگی عرضه خواهد کرد. اما نکته مهم‌تر در بالای صفحه‌نمایش است؛ جایی که علاوه بر دوربین جلو و سنسورهای مجاورت و نور یک دایره دیگر نیز برای اسکنر عنبیه چشم تعبیه شده است.

galaxy-note-7-fron-leak

وقتی اپل با آیفون 5اس و تاچ آی‌دی حسگر اثر انگشت را در گوشی‌های هوشمند رایج کرد نگرانی‌هایی درباره قابلیت جعل آن ایجاد شد اما اسکن عنبیه چشم دیگر هیچ‌جای کاری را برای هکرها باقی نخواهد گذاشت و می‌تواند در عین سرعت عمل امنیت بیشتری نسبت به اثر انگشت و حتی پسورد داشته باشد. در حال حاضر برخی گوشی‌های ویندوزفون به این قابلیت مجهز هستند اما برای آنلاک کردن باید گوشی را از فاصله خاصی مقابل چشمانتان گرفته و همچنین عملیات زمان بیشتری را نسبت به حسگر اثر انگشت نیاز دارد. به همین دلیل شاید سامسونگ بتواند اسکنر سریع‌تر و بهتری را در پرچم‌دار آینده‌اش بگنجاند.

گلکسی نوت 7 قرار است با صفحه‌نمایش 5.7 یا 5.8 اینچی QHD AMOLED، رابط کاربری Grace UX، چیپست اسنپ‌دراگون 823 یا اکسینوس 8893، دوربین‌های 12 و 5 مگاپیکسلی، 64 گیگابایت حافظه داخلی و استاندارد ضدآب و گردوغبار در چهار رنگ نقره‌ای، مشکی طلایی و آبی به بازار عرضه شود.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.