سن‌دیسک از سریع‌ترین کارت حافظه میکرو اس‌دی 256 گیگابایتی رونمایی کرد

سن‌دیسک در زمینه کارت‌های حافظه میکرو اس‌دی‌ خوب عمل کرده است و تاکنون حافظه‌های مختلفی را این شرکت شاهد بوده‌ایم، اکنون نیز شاهد رونمایی سریع‌ترین کارت حافظه میکرو اس‌دی ۲۵۶ گیگابایتی سن‌دیسک هستیم.

0

در مراسم MWC 2016 آسیا در شانگهای، سن‌دیسک که اکنون در اختیار وسترن‌دیجتال قرار دارد کارت حافظه میکرو اس‌دی Extreme MicroSDXC UHS-I را معرفی کرد، این کارت حافظه با سرعت خواندن اطلاعات تا ۱۰۰ مگابایت و نوشتن اطلاعات تا میزان ۹۰ مگابایت سریع‌ترین کارت حافظه میکرو‌ اس‌دی لقب گرفت. از طرف دیگر کارت حافظه Extreme PRO با ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت نیز با سرعت انتقال اطلاعات تا میزان ۲۷۵ مگابایت از جانب سن‌دیسک‌ معرفی شده‌اند.

SanDisk-Ultra-microSDXC-UHS-I
سن دیسک کارت حافظه میکرو اس‌دی دیگری را نیز با مدل Premium Edition MicroSDXD UHS-I در آستین دارد که سرعت خواندن اطلاعات آن برابر با ۹۵ مگابایت است. این کارت‌های حافظه نسبت به شوک، درجه حرارت، آب و اشعه ایکس‌ مقاوم هستند. حافظه سن دیسک MicroSDXC UlHS-I Premium Edition با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت قیمتی برابر با ۱۹۹.۹۹ دلار خواهد داشت و تا زمستان امسال روانه بازار خواهد شد.

دینِش باهال، (Dinesh Bahal)، یکی از مدیران واحد بازاریابی سن‌دیسک وسترن دیجیتال در خصوص این حافظه‌های میکرو اس‌دی پر سرعت خود مدعی شد کارت‌های حافظه این شرکت در حال حاضر در بیشتر تجهیزات هوشمند کاربران حضور دارند و معرفی سریع‌ترین کارت حافظه این شرکت نیز با حافظه ۲۵۶ گیگابایت باعث می‌شود دامنه انتخاب‌های مشتریان سن‌دیسک گسترده‌تر شود.

fonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.