درز تصاویر کیس‌های گلکسی نوت 7 سامسونگ از وجود لبه‌های خمیده صفحه نمایش آن خبر دارند

انتظار می‌رود دوازدهم مرداد ماه جاری گلکسی نوت ۷ سامسونگ رونمایی شود، به همین منظور کیس‌های این گوشی از هم اکنون آماده شده‌اند و درز تصاویر کیس‌های گلکسی نوت ۷ از حضور لبه‌های خمیده در صفحه‌نمایش این گوشی خبر می‌دهد.

0

گلکسی نوت ۷ سامسونگ گوشی نیست که به این راحتی‌ها رخ نشان دهد و پیش از رونمایی رسمی، دل هواداران را خون خواهد کرد، به همین منظور شاهد تصاویر و شایعات زیادی از این گوشی تراز اول سامسونگ بوده‌ایم؛ اکنون نیز تصاویری از کیس گلکسی نوت ۷ منتشر شده است، این تصاویر توسط شرکت Olixar به بیرون درز پیدا کرده است، این شرکت به کار تولید کیس‌های محافظ گوشی‌‌های درجه یک مشهور است. جالب‌ترین چیزی که در کیس گلکسی نوت ۷ سامسونگ به چشم می‌خورد طراحی فیزیکی این گوشی است.

Samsung-Galaxy-Note-7-Olixar-Leather-Blue
این گونه که از طراحی این کیس‌ها پیداست، گلکسی نوت ۷ صفحه‌نمایشی خمیده دارد. به این ترتیب می‌توان گفت گلکسی نوت ۷ و گلکسی اس ۷ اج سامسونگ به لحاظ طراحی شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند. پیش از این نیز شایعات زیادی در خصوص استفاده از صفحه‌نمایش خمیده در گلکسی نوت ۷ منتشر شده بود. اکنون نیز تصاویر منتشر شده از کیس محافظ گلکسی نوت ۷ که توسط Olixar ساخته شده است حضور صفحه‌نمایش خمیده را در این گوشی طلایه‌دار سامسونگ تایید می‌کند. این کیس در رنگ‌های، آبی، طلایی، مشکی و قرمز رنگ‌بندی شده است.

انتظار می‌رود گلکسی نوت ۷ از صفحه‌نمایشی ۵.۷ یا ۵.۸ اینچی با رزولوشن QHD از جنس Super AMOLED که اکنون دیگر مسلم شده خمیده است بهره ببرد. در کنار این صفحه‌نمایش با کیفیت خمیده، پردازنده هشت هسته‌ای اکسینوس با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، رابط کاربری تاچ‌ویز Grace UX، اسکن تشخیص عنبیه چشم، استاندارد IP68 و یو‌اس‌بی نوع سی در پرچمدار جدید ساسمونگ انتظار کاربران را خواهند کشید.

sammobile.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.