ال‌جی ابزار جدید VPInput را برای کنترل گوشی هو‌شمند از پی‌سی معرفی کرد

ال‌جی ابزار جدیدی را برای کنترل گوشی هوشمند از پی‌سی معرفی کرد، با این ابزار که VPInput نامیده می‌شود کاربران گوشی‌های هوشمند جی ۵، جی ۴ و V10 قادر به کنترل گوشی خود از پشت کامپیوتر هستند.

0

این اپلیکیشن جدید برای اتصال بین کامپیوتر و گوشی هوشمند نیازمند به اتصال اینترنت نیست و به راحتی از طریق درگاه ارتباطی بلوتوث بین کامپیوتر و گوشی هوشمند ارتباط برقرار می‌کند. به این ترتیب کاربران برای کنترل گوشی هوشمند خود باید اپلیکیشن VPInput را بر روی گوشی هوشمند نصب کرده و نرم‌افزار مخصوص ال‌جی را نیز بر روی کامپیوتر نصب کنند. به غیر از این موارد ارتباط بلوتوث میان کامپیوتر و گوشی هوشمند ال‌جی نیز لازم است.

با استفاده از VPInput کاربران قادر هستند گوشی هوشمند خود را با موس و صفحه‌کلید از پشت کامپیوتر به راحتی کنترل کنند. جالب اینجاست که تایپ پیام‌ها و متن ایمیل بر روی گوشی هوشمند نیز با استفاده از صفحه‌کلید و موس کامپیوتر در این اپلیکیشن جدید تعبیه شده است. برای این کار کاربران باید متن پیام خود را در کامپیوتر با استفاده از صفحه‌‌کلید تایپ کنند وسپس با استفاده از ابزار اشتراک کلیپ‌بوردی که در اپلکیشن VPInput تعبیه شده آنرا به گوشی هوشمند منتقل کنند. در واقع می‌توان گفت از این طریق هر متنی که در حافظه کامپیوتر کپی شده باشد داخل گوشی قابل انتقال و به اصلاح پِیست کردن است. یکی دیگر از امکانات جالب توجه اپلیکیشن VPInput امکان عکس‌برداری از صفحه‌نمایش گوشی و انتقال آن به کامپیوتر است. بد نیست بدانید حتی امکان تعریف کلید‌های میانبری در کامپیوتر برای باز کردن سریع اپلیکیشن‌ها بر روی گوشی همراه هوشمند نیز میسر شده است، برای نمونه کاربر می‌تواند کلید ترکیبی Ctrl-F1 را برای باز کردن اپلیکیشن واتس‌اپ از کامپیوتر در گوشی همراه تعریف کند.

ممکن است تمامی این امکانات به کار کاربران نیاید؛ اما اگر کارهای زیادی با گوشی همراه انجام می‌دهید یا اینکه قصد دارید متن طولانی را ایمیل کنید امکان سوییچ کردن بین کامپیوتر و گوشی همراه با اپلیکیشن VPInput بدون شک به کارآیی شما خواهد افزود.

اپلیکیشن VPInput از جانب ال‌جی برای دانلود در پلی استور قرار گرفته است که با مراجعه به لینک زیر می‌توانید آنرا دانلود کنید، نسخه مربوط به کامپیوتر این اپلیکیشن نیز جهت کامپیوترهای مک و ویندوز در این لینک از وب سایت ال‌جی قابل دانلود است.

download-google-play-button

androidauthority.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.