ساعت هوشمند وان‌پلاس قرار بود چیزی شبیه به این باشد

وان‌پلاس در حال حاضر تمرکز اصلی خود را در بازار گوشی‌های همراه هوشمند قرار داده است اما از قرار معلوم وان‌پلاس ساعت هوشمندی نیز در دست ساخت داشته که ظاهرا چیزی شبیه به این طرح خواهد بود.

0

پیش از این گفته می‌شد که وان‌پلاس ساعت هوشمندی را در دست ساخت داشته ولی این پروژه را کنسل کرده است. اکنون نیز گزارش می‌شود که این ساعت هوشمند مراحل طراحی و ساخت خود را نیز به اتمام رسانده اما وان‌پلاس عرضه این ساعت هوشمند را متوقف کرده است. ظاهرا این امر به این دلیل بوده که وان‌پلاس با عرضه گوشی‌های هوشمند سود بیشتری را برای خود متصور است.

اولین تصویر از طرح‌ اولیه ساعت هوشمند منسوب به وان‌پلاس حدود دو سال پیش به بیرون درز پیدا کرد. ساعت هوشمندی دایره وار با بند‌ی که به راحتی به بدنه ساعت متصل می‌شود در طرح اولیه ساعت هوشمند وان‌پلاس به چشم می‌خورد. از زمان انتشار تصویر طرح اولیه ساعت هوشمند وان‌پلاس که مربوط به دو سال پیش بود تاکنون خبری از این ساعت‌هوشمند به بیرون منتشر نشد تا اینکه امروز شاهد توئیتی از جانب کارل پی (Carl Pei)، موسس وان‌پلاس بودیم.

One Watch Sketch

در این پیام، این مدیر ارشد وان‌پلاس تصویری را منتصب به ساعت هوشمند وان‌پلاس منتشر کرد. در این تصویر جدید نیز شاهد طرح‌های اولیه ساعت هوشمندی هستیم که ظاهرا تاریخ طراحی آن به سال گذشته باز می‌گردد؛ اما سبک و سیاق این ساعت هوشمند با سبک و سیاق طرح اولیه‌ای که از ساعت هوشمند اولیه وان‌پلاس دیده بودیم شباهت‌های زیادی دارد.

این ساعت هوشمند که به احتمال زیاد قرار بوده وان‌واچ (OneWatch) نامیده شود، صفحه‌ای دایره وار دارد و به لحاظ طراحی شباهت‌های زیادی به موتو ۳۶۰ موتورولا دارد. نحوه اتصال بند این ساعت هوشمند به بدنه آن نیز به نحوی خلاقانه طراحی شده است. این عوامل می‌توانستند دست به دست یکدیگر دهند و فروش خوبی را برای وان‌واچ شرکت وان‌پلاس ایجاد کنند اما وان‌پلاس زود به خود نجنبید و اپل ایده جالبی را برای بند اپل‌واچ مطرح کرد.

OneWatch

جالب اینجاست که کارل پی، در پیام توئیت خود آب پاکی را روی دست هواداران ساعت هوشمند وان‌واچ وان‌پلاس ریخت و صریحا اعلام کرده که این ساعت هرگز روی بازار را نخواهد دید. به این ترتیب در همین جا باید با ساعت هوشمند وان‌واچ وان‌پلاس خداحافظی کنیم و برای این شرکت آرزوی موفقیت در عرضه گوشی‌های هوشمند تراز اول را داشته باشیم.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.