گلکسی نوت 7 سامسونگ احتمالا با باتری 3600 میلی‌آمپرساعتی در دوازدهم مرداد ماه معرفی می‌شود

گلکسی نوت 7 فبلتی‌ست که این روزها همه راجع به آن صحبت می‌کنند و بازار شایعات درباره‌ی آن بسیار داغ است. هفته‌ی گذشته بود که شایعه‌پراکن معروف، evleaks، مشخصات احتمالی این فبلت را معرفی کرد. اما حالا خبرهای جدیدی از روسیه به گوشی می‌رسد.

0

طبق گفته‌ی Eldar Murtazin قرار است سامسونگ گلکسی نوت 7 دارای باتری با ظرفیت 3600 میلی‌آمپر ساعت باشد، یعنی دقیقاً همان میزان که در Galaxy S7 Edge شاهد آن هستیم. در ادامه وی می‌گوید نوت جدید قادر خواهد بود تا بیش از 20 ساعت با شفافیت صفحه‌ی صد در صد، با یک‌بار شارژ، فیلم پخش کند. این در حالی‌ست که گزارش‌های پیشین صحبت از باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی برای این فبلت می‌کردند. Murtazin شایعات پیشین درباره‌ی تاریخ معرفی نوت 7 را تأیید کرده و می‌گوید این فبلت جدید در تاریخ 12 مرداد ماه رونمایی خواهد شد.

eldar-murtazin-note7-3600

گفتنی‌ست تا کنون می‌دانیم که گلکسی نوت 7 دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی QHD Super AMOLED، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، قابلیت استفاده از microSD، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با قابلیت dual-pixel phase-detection autofocus، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین گفته می‌شود نوت جدید دارای گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار می‌باشد. پیش‌تر نیز درباره‌ی اسکنر عنبیه نوت 7 در فارنت خبر داده بودیم.

Fonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.