آپدیت اندروید 6 مارشملو برای گلکسی اس 5 نئو از راه رسید

پس از آپدیت کردن پرچم‌داران حالا سامسونگ تصمیم گرفته سایر گوشی‌های خود را نیز به اندروید مارشملو آپدیت کند. این‌بار نوبت به Galaxy S5 Neo رسیده تا این آپدیت حیاتی را دریافت کند.

0

نسخه نئوی گلکسی اس 5 چند ماه پس از عرضه نسخه اصلی با همان صفحه‌نمایش 5.1 اینچی و دوربین 16 مگاپیکسلی اما با چیپست نسبتاً ضعیف‌تر Exynos 7580 Octa عرضه شد. خوشبختانه سامسونگ این گوشی را فراموش نکرده و به‌تازگی برای نسخه SM-G903F آن فیرمور G903FXXU1BPD4 را عرضه کرده است. این آپدیت فعلاً برای نسخه آنلاک و در جنوب شرقی اروپا عرضه شده اما انتظار داریم سایر نسخه‌ها نیز به‌زودی آن را دریافت کنند.

آپدیت اندروید 6.0.1 با قابلیت Doze و حداقل کردن استفاده انرژی اپ‌های کم‌استفاده می‌تواند عمر شارژ گوشی را افزایش دهد. همچنین ویژگی Google Now On Tap برای کسب اطلاعات از محتوای صفحه و کسب اجازه اپ‌ها تنها در زمان نیاز هم از سایر ویژگی‌های اندروید مارشملو محسوب می‌شود.

اگر گلکسی اس 5 نئو شما هنوز آپدیت را دریافت نکرده نگران نباشید؛ سامسونگ احتمالاً تا پایان ماه تمامی گوشی‌ها را در تمامی مناطق آپدیت خواهد کرد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.