یک ماه مانده به انتشار، وارنر «بتمن: بازگشت به آرکام» را به تعویق انداخت

و تاریخ جدیدی معین نکرد!

0

طبق اعلام ناشر بازی، «بتمن: بازگشت به آرکام» (Batman: Return to Arkham) که مجموعه‌ی ریمستر شده‌ای از دو بازی «بتمن: تیمارستان آرکام» و «بتمن: شهر آرکام» است و قرار بود کم‌تر از یک ماه دیگر برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شود، با تاخیر مواجه شده است.

در بیانیه‌ای که در تالار گفتگوی «برادران وارنر» منتشر شده، این شرکت با بیان توضیحاتی نه چندان واضح اعلام کرده است که این بازی ظاهرا آماده‌ی انتشار در 20 جولای نیست و به ناچار باید با تاخیر مواجه شود.

“بعد از برانداز دوباره‌ی روند پروژه، تیم وارنر بروز گیمز تصمیم گرفت تا تاریخ انتشار بتمن: بازگشت به آرکام را به تعویق بیاندازد تا تیم سازنده‌ی بازی وقت بیشتری برای دست‌یابی به یک بازی بی عیب و نقص و تراش‌خورده از سری بتمن آرکام داشته باشد.”

این نکته حالا مخصوصا به خاطر ضعف‌ها و ایرادات بسیار نسخه‌ی پی‌سی بازی «بتمن شوالیه آرکام» که گریبان‌گیر این شرکت شده بود ضروری‌تر به نظر می‌رسد.

“ما هنوز تاریخ انتشار تازه‌ای برای این بازی در نظر نگرفته‌ایم اما به محض این‌که برای این کار آماده شدیم اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.”

این شرکت انتظار دارد تا این زمان اضافه شده به بهتر شدن کیفیت بازی‌های نهایی کمک کند. به هر حال وارنر اصلا نمی‌خواهد بار دیگر طرفداران را ناامید کند.

gamenews.ir

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.