شایعه: اپل واچ 2 به GPS و ثبت فعالیت ورزش شنا مجهز خواهد شد

یکی از معایب اپل واچ نسبت به رقبا نبود GPS در خود ساعت و استقلال آن از آیفون است. حالا طبق شایعات جدید نسل دوم ساعت هوشمند اپل به این ویژگی و همچنین ثبت فعالیت ورزشی شنا مجهز خواخد شد.

0

با وجود این‌که انتظارات برآورده نشده و اپل هنوز ساعت هوشمندی برای سال 2016 معرفی نکرده است شایعات خبر از عرضه اپل واچ 2 در ماه‌های آینده و شاید در کنار آیفون جدید می‌دهند. طبق گزارش وب‌سایت ژاپنی Macotakara اولین ویژگی‌های جدید از اپل واچ 2 منتشر شده است. این ساعت به GPS داخلی مجهز بوده و به این ترتیب در هنگام فعالیت‌های ورزشی برای ثبت دقیق‌تر مسیر نیازی به همراه داشتن آیفون خود نخواهید داشت. به این ترتیب مخصوصاً در پیاده‌روی و دویدن پس از بازگشت به خانه می‌توانید مسیر دقیق حرکت خود را روی نقشه ببینید.

اکثر دستبندها و ساعت‌های هوشمند ورزشی می‌توانند اطلاعات مربوط به دویدن، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری را ثبت کنند اما ظاهراً اپل واچ جدید می‌تواند فعالیت شنا را هم دقیقاً ثبت کرده و به این ترتیب باید به‌طور کامل دربرابر آب مقاوم باشد. ظاهراً اپل سعی دارد حتی تمرکز بیشتری را بر روی بخش تندرستی و ورزش اپل واچ معطوف کند اما هنوز در مورد تغییرات احتمالی ظاهری و یا سخت‌افزاری اطلاعاتی در دست نیست.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.