ببینید: آیفون 7 با رنگ مشکی احتمالا این شکلی خواهد بود

طبق شایعات آیفون جدید به‌جای رنگ Space Gray یا همان خاکستری فضایی در رنگ تیره‌تری مایل به مشکی عرضه خواهد شد. حالا چند طراح خوش‌ذوق دست‌به‌کار شده و چند طرح مفهومی را از آیفون 7 رندر کرده‌اند.

1

پیش از این گفته می‌شد آیفون جدید با رنگ آبی تیره عرضه خواهد شد اما شایعات جدید خبر از یک رنگ تیره‌تر دارند. اگر به خاطر داشته باشید آیفون 5 در رنگ مشکی خاصی با ته‌مایه سورمه‌ای عرضه شده بود اما این رنگ با مشکلاتی روبرو بود و به مرور زمان دچار خراشیدگی و خرابی می‌شد. حالا شاید اپل دوباره قصد داشته باشد آیفون 7 را در یک رنگ مشابه عرضه کند.

iphone-7-black

Shai Mirzrachi در اکانت توییتر خود تصویری مفهومی را از رنگ آیفون جدید منتشر کرده و اما  appledesigner@ چند طرح مفهومی را از آیفون سال 2017 هم منتشر کرده است. گفته می‌شود آیفون 2017 با پنل شیشه‌ای در پشت عرضه شده و یک تحول در طراحی آیفون خواهد بود. به هر حال آیفونی که کمتر از سه ماه دیگر عرضه خواهد شد با طراحی جدید در خطوط آنتن و یک رنگ جدید همراه بوده و احتمالاً همین تغییرات اندک هم برای تشویق دوستداران اپل به خرید پرچم‌دار جدید کوپرتینو کافی خواهد بود.

iphone-7-8

توجه داشته باشید این تصاویر تنها توسط دو علاقمند طراحی و رندر شده و توسط اپل یا منابع نزدیک آن تأیید نشده است.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مرتضی می‌گوید

    iphone 8????
    مگه داریم؟