تماشا کنید: رابط کاربری تاچ‌ویز جدید در گلکسی نوت 7!

سامسونگ عادت ندارد تغییرات زیادی را در رابط کاربری گلکسی نوت ایجاد کند؛ اما از قرار معلوم امسال گلکسی نوت ۷ دستخوش تغییرات زیادی شده است و به همین منظور بد نیست اگر ویدئویی را که منتسب به رابط کاربری جدید گلکسی نوت 7 است ببینید.

0

شاهد انتظار ویدئویی از رابط کاربری به خدمت گرفته شده در گلکسی نوت ۷ هستیم، ویدئوی این رابط کاربری که در حال حاضر Grace نامیده می‌شود در بلاگ HDblog.it منتشر شده است.

کاربران گلکسی اس ۷ به خوبی می‌دانند که سامسونگ در نسخه جدید تاچ‌ویز به رنگ‌های ملایم‌ متمایل شده است. از قرار معلوم در رابط کاربری گلکسی نوت ۷ که Grace نامیده می‌شود نیز شاهد رنگ‌های مشکی، سفید با ته مایه آبی هستیم. پوشه‌ها نیز ظاهر جدیدی به خود گرفته‌اند و ظاهر کلی رابط کاربری نیز در حین باز کردن اپلیکیشن‌ها مات می‌شود. کشوی اپلیکیشن‌ها نیز از رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ رخت بر بسته است؛ اما در این ویدئو شاهد کشوی اپلیکیشن‌ها در رابط کاربری گلکسی نوت ۷ هستیم.


اعلان‌های گوشی و تنظیمات هم تغییرات زیادی را شاهد بوده‌اند. در قسمت تنظیمات منوها بیشتر به هم نزدیک شده‌اند و در این نسخه‌ای که شاهد آن بودیم تنها با یک لیست ابزارها روبرو هستیم. سایه‌ اعمال شده برای اعلان‌های گوشی نیز دستخوش تغییر شده است و لیست کامل‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. امکان دسترسی به منوی تنظیمات سریع نیز در این قسمت میسر شده است، این ویژگی شباهت زیادی به آنچه تاکنون برای فعال کردن وای‌فای و بلوتوث شاهد بودیم دارد.

ناگفته نماند این ویدئویی که شاهد آن هستیم از جانب سامسونگ تایید نشده است و از طرف دیگر هنوز تا معرفی گلکسی نوت ۷ سامسونگ زمان باقی مانده است و ممکن است در نسخه نهایی شاهد تغییرات بیشتری باشیم.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم به تماشای رابط کاربری تاچ‌ویز جدید در گلکسی نوت 7 بنشینید:

androidpolice.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.