گوشی بعدی مایکروسافت یک پرچم‌دار نوآورانه خواهد بود

در حال حاضر گوشی‌های ویندوزی پرچم‌دار مناسبی برای مقابله با پرچم‌داران اندروید یا آیفون ندارند. اما به‌تازگی یکی از مدیران مایکروسافت وعده داده که گوشی بعدی این شرکت یک پرچم‌دار با ویژگی‌هایی خلاقانه خواهد بود.

0

به گفته «مارک گالو» یکی از مدیران ارشد ویندوز مایکروسافت گوشی جدیدی که این شرکت به بازار عرضه خواهد کرد خلاقانه و نوآورانه خواهد بود. ظاهراً استراتژی فروش گوشی‌های ارزان‌قیمت نوکیا درآمد چندانی را عاید مایکروسافت نکرده و این شرکت قصد دارد مانند همیشه بر روی کسب‌وکار و کاربران حرفه‌ای‌تر که نقطه قوت مایکروسافت محسوب می‌شود تمرکز کند. مایکروسافت در زمینه ویندوز موفق عمل‌کرده و به اعتقاد آقای گالو ویندوز 10 موبایل نیز می‌تواند یک پرچم‌دار نوآورانه مانند سرفیس داشته باشد.

به این ترتیب گوشی بعدی مایکروسافت چه سرفیس نام بگیرد و چه نام دیگری داشته باشد یک پرچم‌دار با مشخصات عالی مانند HP Elite X3 خواهد بود که احتمالاً از طریق شبکه‌های تبلیغاتی و نه به صورت عادی فروش خود را تأمین خواهد کرد. گالو یک‌بار دیگر تأکید می‌کند که مایکروسافت ویندوزفون را ترک نکرده و به‌زودی به همراه نسخه سالگرد ویندوز 10 دسکتاپ آپدیت مهمی را نیز برای نسخه موبایل عرضه خواهد کرد.

ویندوزفون کاملاً پشتیبانی می‌شود. ما به‌طور کامل پشت آن ایستاده‌ای. ما گوشی را ترک نخواهیم کرد. در واقع هیچ تغییری در استراتژی ما در مورد نرم‌افزار ویندوزفون ایجاد نمی‌شود.

قمار مایکروسافت بر روی اپلیکیشن‌های یونیورسال تا به این‌جای کار به کمک این شرکت نیامده اما ردموند همچنان امیدوار است ویندوز 10 و آپدیت‌هایش بتوانند به لطف یک پرچم‌دار انقلابی بخشی از سهم بازار را از اندروید و iOS پس بگیرد.

WMPowerUser

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.