اپ‌نت: Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari یک بازی اعتیادآور از سازندگان Crossy Road

بازی Crossy Road با وجود گرافیک ساده به دلیل گیم‌پلی عالی از محبوبیت بسیاری برخوردار شد و حالا استودیوی سازنده این بازی یعنی Yodo1 Games بازی جدیدی را عرضه کرده که در آن باید پس از رام کردن حیوانات وحشی از آن‌ها در باغ وحشتان کسب درآمد کنید!

0

بازی پس از انتخاب یک کاراکتر تصادفی از جایی شروع می‌شود که شما سوار بر یک بوفالو و کمند به‌دست در یک دشت آفریقایی در حال تاختن هستید! محیط بازی احتمالاً شما را به یاد مستندهای راز بقا می‌اندازد که گله‌های حیواناتی مثل بوفالوها و گورخرها رَم کرده و گویا از سرعت اینترنت ایران جامه‌ها بدریده و سر به بیابان گذاشته‌اند! به‌هرحال هدف این است که پیش از آن‌که حیوان بیچاره‌ای که از آن سواری می‌گیرید عصبانی شده و قصد انداختن شما را داشته باشد از روی آن به روی حیوان بعدی بپرید. این کار در ابتدای امر ساده است و کافیست انگشت خود را از روی صفحه رها کرده تا کاراکتر مورد نظرتان یک پرش جانانه داشته باشد و سپس وقتی حلقه کمند روی حیوان بعدی تنظیم شد دوباره انگشتتان را روی صفحه بگذارید.

rodeo-stampede-2

در بازی حیوانات زیادی مانند انواع بوفالوها، شترمرغ‌ها، گورخرها، فیل‌ها و … وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. بوفالوها تحمل بیشتری در سواری دادن دارند و در حین عصبانی شدن جفتک می‌اندازند درحالی‌که شترمرغ‌ها کمی‌ زودرنج‌تر بوده و به سرعت پا به فرار می‌گذارند و فیل‌ها نیز با وجود این‌که می‌توانند سایر حیوانات و درخت‌ها را به اطراف پرت کنند پس از مدت کوتاهی شما را نیز از پشت خود جدا می‌کنند. در طول مسیر جعبه‌هایی هم وجود دارد که حاوی سکه و اسکناس و به منظور ارتقای باغ وحش شما قرار داده شده‌اند.

rodeo-stampede-3

در جریان بازی وقتی به روی حیوان جدیدی می‌پرید که با کلمه NEW مشخص شده باید چند ثانیه روی آن دوام بیاورید تا با آن دوست شده و بتوانید آن حیوان را به کلکسیون باغ وحشتان اضافه کنید. گفتنی است وقتی حیوان را رام کردید می‌توانید نامی دلخواه روی آن گذاشته و پیش از ادامه مسیر با آن از زاویه دلخواه سلفی بگیرید! باغ وحش شما به دلیل نامعلومه در یک کشتی پرنده و در آسمان‌ها قرار دارد. وقتی حیوانی را رام کردید بسته به نوع حیوان آن را در محوطه‌ای جداگانه قرار خواهید داد و سپس می‌توانید با خرج سکه‌ها آشیانه ساخته و آن را ارتقا دهید. ارتقا دادن آشیانه و محوطه‌ای که برای هر نوع حیوان ساخته‌اید مزایای زیادی دارد؛ به‌طور مثال اگر به بوفالوها خوب رسیدگی کنید در طول بازی با پرش روی هرکدام از آن‌ها حیوان مذکور از شادی و شاید هم از درد رَم کرده و می‌تواند به مدت کوتاهی موانع را در هم بدرد. ارتقای باغ وحش همچنین باعث می‌شود بازدیدکنندگانی که به شکل شگفت‌انگیزی با اتوبوس پرنده به بازدید می‌آیند هزینه بیشتری بابت تماشا پرداخته و از این طریق پول بیشتری کسب کنید.

rodeo-stampede-1

پس از این‌که توانستید بودجه کافی را جمع کنید کشتی خود را ارتقا داده و به نقاط دیگری سفر می‌کنید. در نقاط دیگر دنیا می‌توانید پول بیشتری کسب کرده و حیوانات کمیاب‌تری را پیدا کنید. در حال حاضر تنها دو قاره در بازی وجود دارد اما مآموریت‌های کم و هر چند ساعت یک‌بار بازی باعث می‌شود که به این زودی‌ها نتوانید از شر آن خلاص شوید. راستی اضافه کردن حیوانات مختلف به کلکسیون‌تان علاوه بر زیبایی امکان انتخاب آن‌ها برای شروع سوارکاری بعدی را نیز فراهم خواهد کرد.

گیم‌پلی بازی را می‌توان شاید حتی جذاب‌تر از Crossy Road توصیف کرد و مطمئناً Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari جدای از نام طولانیش ارزش دانلود کردن را دارد. این بازی برای اندروید و iOS عرضه شده و می‌توانید آن را به رایگان از پلی‌استور گوگل و یا اپ‌استور اپل دانلود کنید. نسخه اندرویدی این بازی با اندروید 4.1 و بالاتر و نسخه iOS نیز با iOS 7 و بالاتر سازگار است.

 

download-google-play-button

app-store

appnet-farsroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.