اینستاگرام از این پس «کانال»های ویدئویی را در بخش Explore به شما پیشنهاد خواهد کرد

ظاهراً تغییرات اینستاگرام به این زودی‌ها تمام نخواهد شد. در آخرین تغییر این شبکه اجتماعی اینستاگرام از این پس بسته به علایق شما کانال‌هایی متشکل از چندین ویدئو را در زبانه Explore (همان سرچ) اپلیکیشن به شما پیشنهاد خواهد داد.

0

ظاهراً اینستاگرام قصد دارد تمرکز حتی بیشتری را روی ویدئوها اعمال کند. کانال‌های ویدئویی در ابتدا شامل کمدین‌ها، کیک‌ها، اسکیت‌بوردها و … شده و در ابتدای عرضه 20 کانال وجود خواهد داشت. این شبکه اجتماعی با استفاده از هوش مصنوعی خود می‌تواند تشخیص دهد به چه ویدئوهایی بیشتر علاقه دارید و کانال مربوط به آن را در زبانه دوم یا همان Explore به شما پیشنهاد دهد. با وجود این‌که تاکنون هم بخشی با عنوان کانال ویژه ویدئویی وجود داشت اما کانال‌های جدید و مشخص ماندگار خواهند بود و اینستاگرام سعی می‌کند تا آن‌ها را به افراد علاقمند نشان دهد.

چه از ویدئوها در اینستاگرام استقبال کنید و چه به آن‌ها به چشم مصرف‌کننده ترافیک اینترنت خود نگاه کنید به ادعای اینستاگرام در شش ماه گذشته کاربران 150 درصد زمان بیشتری را به تماشای محتوای ویدئویی گذرانده‌اند هرچند که زمان حداکثر ویدئوها نیز 400 درصد افزایش یافته است. نکته قابل توجه دیگر این‌که ممکن است این تغییر جدید برای کاربران ایرانی به این زودی‌ها اعمال نشود چرا که اکثر ویدئوهایی که تماشا می‌کنیم ارتباط چندانی به کانال‌های اینستاگرام ندارد.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.