کشف قدیمی‌ترین یخچال ال‌جی در ایران!

ال­‌جی و گلدیران طی فراخوانی توانستند وفادارترین یخچال‌ها و صاحبان‌اش را پیدا کنند. پس از شرکت بیش از 40 هزار نفر از مردم در این فراخوان ال‌جی سرانجام قدیمی‌ترین یخچال ال جی ایران را پیدا کرده است.

0

یکی از مشکلات بزرگ مشتریان قدیمی ال­جی این است که گاهی دلشان می‌خواهد ماشین لباسشویی یا یخچالی که تازه وارد بازار شده را بخرند اما دستگاهی که سال­های سال پیش خریده‌­اند هنوز مثل روز اول کار می‌کند! پس با چه انگیزه­ای هزینه دستگاه جدید را تقبل کنند و چطور از کنار وفاداری دستگاه قدیمی ساده بگذرند.

یخچال‌های ال‌جی بیش از سه دهه است با ارائه امکاناتی متمایز، میهمان خانواده‌های ایرانی هستند. این محصولات از همان زمان که با نام گلداستار در بازار می‌درخشیدند و بخشی از خاطرات خوب قدیمی را در ذهن‌ها حک کرده‌اند تا امروز که در قالب ساید‌بای‌سایدهای پیشرفته ال‌جی با درب جدید (Door-in-Door) محبوبیت گسترده یافته اند، همواره تجلی کیفیت، دوام و طراحی زیبا بوده‌اند.

در همین راستا ال­جی و گلدیران طی فراخوانی توانستند وفادارترین یخچال‌ها و صاحبان‌اش را پیدا کنند.

طی این فراخوان از کسانی که یخچال ال‌جی قدیمی‌شان همچنان سالم و سرحال کار می‌کرد خواسته شد در این مسابقه شرکت کنند و شانس برنده شدن جدید‌ترین یخچال چند درب،‌ Next P دوست­‌داشتنی را بدست آورند، یخچالی مدرن که اولین و جدیدترین یخچال دارای سیستم تصفیه آب جهان است.

در این فراخوان که با استقبال بی‌نظیر بیش از 40 هزار نفری مردم ایران همراه بود در نهایت تعداد 107 دستگاه از مناطق مختلف ایران جمع آوری شد که شرکت خدمات گلدیران پس از بررسی شماره سریال و اطمینان از سالم بودن این محصولات ، 20 نفر را به عنوان دارنده قدیمی ترین یخچالهای ال‌جی معرفی کرد. از بین این 20 نفر آقای سعید مهدی آبادی از کرمانشاه  به عنوان دارنده قدیمی ترین یخچال با قدمت بالای 30 سال شناخته شد و جایزه خود را که یک دستگاه یخچال چند درب  Next P بود دریافت کرد. همچنین علاوه بر وفادارترین یخچال و صاحبش، میان سایر شرکت‌کنندگان نیز قرعه‌کشی برگزار شد و به سه نفر منتخب یخچال‌های مدرن BF-214PW ال‌جی اهدا گردید که اسامی این دوستان در ادامه آمده است:

  • زهرا طاهری برنده یک دستگاه یخچال BF-214PW ال جی از تهران
  • امین رضایی برنده یک دستگاه یخچال BF-214PW ال جی از کرج
  • غزاله فلاح برنده یک دستگاه یخچال BF-214PW ال جی از تهران
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.