شایعه: گلکسی نوت 7 تنها با صفحه نمایش خمیده عرضه خواهد شد

شایعات، گلکسی نوت ۷ را رها نمی‌کنندو هر روز شاهد شایعه‌ای جدید در خصوص این گوشی پرچمدار هستیم؛ اکنون نیز شایع شده است که گلکسی نوت ۷ تنها با صفحه‌نمایش خمیده عرضه خواهد شد.

0

اگر از طرفداران سری گلکسی نوت سامسونگ باشید به احتمال زیاد می‌دانید که گفته می‌شود سامسونگ، نوت بعدی را با نام گلکسی نوت ۷ خطاب خواهد کرد و دیگر خبری از نوت ۶ نخواهد بود. بر اساس شایعاتی که از منابع کره‌ای به بیرون درز پیدا کرده است، گفته می‌شود سامسونگ گلکسی نوت ۷ را تنها در یک مدل و با صفحه‌نمایش خمیده در دو طرف روانه بازار خواهد کرد.

در این بین تصویری نیز از دعوتنامه مراسم رونمایی گلکسی نوت ۷ به بیرون منتشر شده است، بنا به این تصویر، نوت بعدی سامسونگ در تاریخ ۱۲ مرداد ماه امسال رسما طی مراسمی در نیویورک رونمایی خواهد شد. ماه گذشته نیز شاهد شدت گرفتن شایعات تغییر نام گلکسی نوت ۶ به نوت ۷ بودیم. گفته می‌شود این سیاست به دلیل یکسان‌ بودن سری نوت با سری گوشی‌های تراز اول گلکسی اس انجام می‌شود. از طرف دیگر انتظار می‌رود کاربران قادر باشند با قلم اِس پِن با کناره‌های صفحه‌نمایش خمیده گلکسی نوت ۷ تعامل برقرار کرده و بنویسند.

بنا به آنچه تاکنون از گلکسی نوت ۷ منتشر شده است، پیش‌بینی می‌شود این گوشی تراز اول به صفحه‌نمایشی ۵.۸ اینچی از نوع Super AMOLED مجهز باشد. این صفحه‌نمایش رزولوشنی برابر با ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل خواهد داشت. به این ترتیب خبری از صفحه‌نمایش 4K در گلکسی نوت ۷ نخواهد بود و احتمالا این صفحه‌نمایش با کیفیت را در گلکسی اس ۸ شاهد خواهیم بود. چیپست اسنپ‌دراگون ۸۲۳ در کنار ۶ گیگابایت رم سایر مشخصات احتمالی گلکسی نوت ۷ را تشکیل می‌دهد. اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید، حتما خبر آزمایش سرعت وان‌پلاس ۳ را با ۶ گیگابایت رم در مقابل گلکسی اس ۷ سامسونگ خوانده‌اید، در این آزمایش وان‌پلاس علی‌رغم برتری کامل به لحاظ رم، در مقابل گلکسی اس ۷ نتوانست پیروز میدان شود. به همین منظور امیدواریم اگر گلکسی نوت ۷ از ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد،‌این مقدار رم را سامسونگ به نوعی مدیریت کند تا تفاوت آنرا در حین کار شاهد باشیم. در خصوص دوربین نیز در گلکسی اس ۷ شاهد سنسور ۱۲ مگاپیکسلی هستیم که انتظار می‌رود این سنسور در گلکسی نوت ۷ با دیافراگم f/1.7 حضور پیدا کند.

این روزها بیشتر گوشی‌های تراز اول بازار به سنسور تشخیص اسکن اثر انگشت مجهز هستند که پیش‌بینی می‌شود در گلکسی نوت ۷ نیز این سنسور را در کنار باتری ۴۰۰۰ هزار میلی‌آمپری شاهد باشیم. هما‌ن‌گونه که در بالا اشاره شد، گلکسی نوت ۷ به محفظه‌ای برای نگه‌داری قلم اس‌پن مجهز است؛ اما گفته می‌شود علی‌رغم حضور این قسمت، گلکسی نوت ۷ ضد آب و گرد و غبار طراحی شده است.

در مجموع باید گفت هنوز تا رونمایی رسمی پرچمدار سری نوت سامسونگ زمان داریم و با این حساب بدون شک اطلاعات و شایعات بیشتری در خصوص این گوشی منتشر خواهد شد.

phonearena.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.