شایعه: پرچم‌دار امسال اپل آیفون 7 نام نخواهد گرفت!

با وجود این‌که اپل هر دو سال یک‌بار در آیفون جدید از شماره جدیدی برای نام‌گذاری استفاده می‌کند اما به‌نظر می‌رسد این‌بار به گزارش VentureBeat این شرکت قصد دارد نام آیفون 7 را برای پرچم‌دار سال آینده نگه‌دارد!

0

شب گذشته نوشتیم که نباید در آیفون جدید منتظر تحول بزرگی از نظر طراحی یا امکانات باشید. از آن‌جا که آیفون‌های با شماره جدید همیشه طراحی و تحولات جدیدی را به همراه داشته‌اند حالا وب‌سایت VentureBeat گزارش داده که اپل قصد دارد آیفون امسال را با نامی به‌جز آیفون 7 روانه بازار کند. به این ترتیب آیفون جدید ممکن است نسخه جدیدی از آیفون 6 باشد تا سال آینده و همزمان با دهمین سالگرد آیفون، گوشی جدید با نام آیفون 7 و تحولات بیشتر از راه برسد.

گفته می‌شود آیفونی که شهریورماه رونمایی خواهد شد از نظر طراحی تنها دارای خطوط آنتن متفاوتی بوده و جک 3.5 میلی‌متری هدفون آن نیز به منظور کاهش ضخامت و افزودن مقاومت در برابر آب حذف خواهد شد. در عوض آیفون سال آینده با قاب پشتی شیشه‌ای، صفحه‌نمایش لبه تا لبه AMOLED و حذف دکمه سخت‌افزاری Home به بازار خواهد آمد.

به‌هر حال این خبر برای کاربران اپلی که مشتاقانه منتظر آیفون 7 با یک طراحی جدید بودند چندان خوشایند نخواهد بود. همچنین کاربرانی که مبلغ زیادی را صرف خرید یک هدفون گران‌قیمت کرده‌اند از حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا خوشحال نخواهند شد هرچند که گفته می‌شود اپل درون جعبه آیفون‌های جدید دانگلی برای تبدیل درگاه لایتنینگ به جک 3.5 میلی‌متری صدا قرار داده است.

به این ترتیب اگر منتظر یک آیفون کاملاً جدید هستید باید حداقل یک سال و نیم دیگر هم صبر کنید.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.