دنج و راحت؛ بهترین صندلی برای نشستن در هواپیما کجاست؟

مسافرت با هواپیما اگر نسبت به صدای موتور حساس باشید می‌تواند سفر دشواری باشد، با این حساب می‌خواهیم ببینیم بهترین صندلی برای نشستن در هواپیما کجاست؟

0

اگر زیاد با هواپیما سفر می‌کنید حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که کدام قسمت هواپیما از بقیه قسمت‌ها ساکت‌تر است. به همین منظور پای صحبت‌ یک خلبان نشستیم تا راز دنج‌ترین قسمت هواپیما را برملا کند. بر اساس صحبت‌های این خلبان، مسافرینی که در قسمت‌هایی جلوتر از بال هواپیما نشته‌اند،‌صدای کمتری از موتور به گوش آنها می‌رسد.

این امر به این دلیل است که موتور بیشتر هواپیما‌ها در قسمت زیر بال تعبیه شده است. به این ترتیب نشستن در جلوی بال هواپیما، همانند نشستن پشت اسپیکر است. تمامی صدای ایجاد شده توسط موتور هواپیما به قسمت‌های پشت و انتهای هواپیما هدایت می‌شود و از آن جایی که مسافر در قسمت جلوتر از بال هواپیما نشسته، کمترین صدا از موتور هواپیما به گوشش می‌رسد. ناگفته نماند که قسمت‌های جلوتر هواپیما برای افرادی که نسبت به تحرک‌های شدید هواپیما نیز حساس هستند، جای مناسب‌تری به نظر می‌رسد.

با این حساب می‌توان گفت بر اساس نظر کارشناسان، قسمت وسط هواپیما و نزدیک به بال و قسمت‌های جلوی هواپیما ساکت‌ترین جا برای نشستن است.

lifehacker.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.