مایکروسافت پرداخت موبایلی را به ویندوز 10 موبایل آورد

چند وقتی می‌شود که کاربران اندروید و iOS به راحتی با موبایل خود از سیستم‌های پرداخت Android Pay و Android Pay بهره می‌برند؛ اما مایکروسافت در این بین از قافله عقب مانده‌ بود، به همین منظور باخبر شدیم مایکروسافت هم دست به کار شده و پرداخت موبایلی را به ویندوز ۱۰ موبایل اضافه کرده است.

0

با این ویژگی جدید کاربران که با حساب کاربری Windows Insider از ویندوز ۱۰ موبایل بهره می‌برند، عضو گروه Fast Ring برای دریافت سریع‌تر آپدیت‌ها هستند و گوشی‌‌ آنها نیز لومیا ۶۵۰، ۹۵۰ یا XL 950 است از این پس قادر به استفاده از سیستم پرداخت موبایلی هستند. برای این کار این کاربران باید اپلیکیشن Wallet را آپدیت کرده و با استفاده از ویژگی پرداخت NFC به فروشگاه مایکروسافت دسترسی داشته باشند. فرآیند فعال کردن سیستم‌ پرداخت موبایل در ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی‌هایی که ذکر شد چندان سخت و دشوار نیست و اگر پیش از این با سیستم‌های پرداخت Android یا iOS کار کرده باشید، با سیستم‌ پرداخت موبایل مایکروسافت هم به راحتی تعامل برقرار خواهید کرد. پس از اینکه مراحل نصب و آپدیت اپلیکیشن Wallet به درستی انجام شد، کافی است کاربر در حین خرید، قفل گوشی را باز کرده و به دستگاه تشخیص سیستم‌ پرداخت موبایل در فروشگاه نزدیک کند. ناگفته نماند که کوپن‌ها و سایر مزایایی که برای کاربران در حین خرید از این سیستم تعلق می‌گیرد نیز در سیستم پرداخت موبایل ویندوز ۱۰ موبایل لحاظ خواهد شد.

البته در حال حاضر تنها کاربران ویندوز ۱۰ موبایل قادر هستند به امکان پرداخت موبایل دسترسی داشته باشند و سایر موارد بعدا به این اپلیکیشن اضافه خواهد شد. اکنون این سیستم تنها در آمریکا فعال شده است و تنها با بعضی از کارت‌های اعتباری نظیر ویزا کارت سازگار است. اگر خاطر شما باشد در ابتدا ذکر کردیم که سیستم‌ پرداخت موبایل در حال حاضر تنها برای کاربرانی که حساب کاربری ویندوز اینسایدر دارند فعال شده است و با این حساب احتمال می‌رود در آپدیت سالگرد انتشار ویندوز ۱۰ شاهد عرضه این ویژگی جدید در ویندوز ۱۰ موبایل برای تمامی کاربران باشیم.

engadget.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.