محدودیت زمان ویدئوهای توییتر و Vine به 140 ثانیه افزایش می‌یابد

با وجود این‌که ویدئو محتوای اصلی بسیاری از شبکه‌های اجتماعی نیست اما علاقه کاربران به ویدئوها باعث شد تا اینستاگرام، توییتر و … نیز ویدئو را به سرویس خود اضافه کنند. حالا چند ماه پس از این‌که زمان ویدئوها در اینستاگرام به 60 ثانیه افزایش یافت توییتر و Vine نیز در پی افزایش بیشتر این زمان هستند.

0

اینستاگرام فروردین‌ماه محدودیت زمان ویدئوها را از 15 به 60 ثانیه افزایش داد. از آن‌جا که کاربران علاقه زیادی به تماشای ویدئو دارند زمان یک دقیقه‌ای می‌تواند بسیاری از آن‌ها را از یوتیوب بی‌نیاز کند. توییتر هم برای این‌که از قافله عقب نماند چنین تصمیمی گرفته و طبق گزارش‌ها قصد دارد محدودیت زمان را از 30 ثانیه به 140 ثانیه تغییر دهد. همان‌طور که می‌دانید محدودیت کاراکترهای متنی نیز در حال حاضر در توییتر 140 کاراکتر (به‌جز لینک‌ها) است.

vine

به جز توییتر Vine نیز که یکی از رقبای اینستاگرام در زمینه ویدئو محسوب می‌شود تصمیم گرفته تا این محدودیت را به 140 ثانیه افزایش دهد. گفتنی است توییتر شرکت مادر Vine محسوب می‌شود و در نتیجه هماهنگی میان آن‌ها دور از انتظار نخواهد بود. Vine در حال حاضر سرویسی برای ویدئوهای کوتاه مدت است که محبوبیت خاصی را نیز در میان کاربران دارد اما تغییر محدودیت زمانی می‌تواند به کلی محتوای ویدئوهای این سرویس را متحول کرده و برخی کاربران را خوشحال و البته برخی را ناراضی کند.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.