فراخوان ایرانسل برای تولید کنندگان محتوای آموزش الکترونیکی

ایرانسل از تولیدکنندگان محتوای آموزشی الکترونیکی دعوت کرد در تولید محتوای اپلیکیشن آموزشی دانا مشارکت کنند.

0

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این فراخوان آمده است «ایرانسل در نظر دارد به منظور کمک به رونق کسب و کار تولیدکنندگان محتوای آموزشی الکترونیکی نسبت به گزینش و حمایت از محتواهای ارزشمند با اولویت زبان فارسی اقدام کند. لذا از تمامی شرکت‌ها و فعالان این حوزه دعوت می‌شود در صورت دارا بودن شرایط لازم، ضمن مراجعه به وبگاه دانا، به نشانی http://dana.irancell.ir نسبت به تکمیل فرم و ارائه طرح‌ها و ارسال مستندات مربوط اقدام کنند.

«متقاضیان همچنین می‌توانند مشخصات و رزومه کاری خود را به نشانی dana@mtnirancell.ir ارسال کنند.»

بر اساس این فراخوان، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند در زمینه‌هایی همچون بازاریابی و فروش، مالی و سرمایه‌گذاری، زبان‌های خارجی، مهارت‌های فردی، استارت‌آپ‌ها، سبک زندگی، رایانه و نرم‌افزار، مدیریت، بهداشت و سلامت، دبیرستان و کنکور، نوجوانان و سایر زمینه‌های مرتبط به همکاری با ایرانسل بپردازند.

رزومه کاری و عناوین محتوای پیشنهادی متقاضیان در کارگروهی تخصصی ارزیابی شده و در صورت احراز شرایط لازم، محتوای مورد نظر با نام موسسه و یا استاد مربوط بر بستر اپلیکیشن دانا قرار می‌گیرد.

این گزارش حاکیست اپلیکیشن دانا جامع‌ترین برنامه کاربردی آموزش همراه در ایران است که دانش‌آموزان، دانشجویان و تمامی فعالان حوزه آموزش می‌توانند از طریق آن در هر زمان و مکان با دسترسی به باکیفیت‌ترین منابع و دوره‌های آموزش مجازی، بهترین استادان و موسسات آموزشی را همواره در کنار خود داشته باشند.

ایرانسل این نرم‌افزار کاربردی را در راستای گسترش فرهنگ زندگی دیجیتال و ترویج آموزش الکترونیکی مبتنی بر باند پهن تلفن همراه و با هدف نزدیک‌تر کردن تولیدکنندگان محتوای آموزشی و فراگیران جویای دانش، در قالب برنامه کاربردی و وبگاه دانا به بازار معرفی کرده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.