ایرانسل اپلیکیشن‌های قرآنی و مذهبی ارائه کرد

ایرانسل همزمان با ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر، دو نرم‌افزار کاربردی مذهبی با نام‌های «نسیم» و «اقرأ» را معرفی کرد.

0

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نرم‌افزار کاربردی نسیم یک سامانه جامع مذهبی است که به عنوان بانک محتواهای مذهبی به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

Irancell-Nasim

از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به دسترسی به متن کامل قرآن کریم با امکان تلاوت و قابلیت پخش تک آیه و کل سوره‌ها و همچنین امکان پخش تلاوت عربی و فارسی با قرائت بیش از 15 قاری مطرح دنیا، امکان نشانه‌گذاری و جست‌وجو، امکان خرید از فروشگاه محصولات فاخر فرهنگی (کتاب الکترونیک، پوستر، مداحی و…) با استفاده از امتیازات کسب شده در برنامه و یا از طریق حساب کاربری ایرانسلی، امکان به اشتراک‌گذاری عکس‌های رمضانی با دوستان و دنبال کردن مطالب و افراد و نظر دادن در مورد مطالب مختلف، دسترسی به بانک متنی، صوتی و ویدئویی ادعیه مختلف مذهبی به‌ویژه ادعیه ماه مبارک رمضان، قابلیت جست‌وجو در محتوای به اشتراک‌گذاری شده توسط دوستان، قابلیت جست‌وجو در بین کاربران، سیستم امتیازدهی بر اساس تعامل کاربر با برنامه و مشاهده تمامی خدمات ارزش افزوده مذهبی ایرانسل اشاره کرد.

همچنین «سامانه آموزش الکترونیکی اقرأ» عنوان دیگر اپلیکیشن مذهبی ایرانسل است.

Irancell-Eghra

در این سامانه که به عنوان نخستین پایگاه آموزش علوم و مهارت‌های قرآنی معرفی شده است، با استفاده از بهترین منابع و استادان با تجربه، زمینه یادگیری بهتر و آسان‌تر مهارت‌های قرآنی برای همگان فراهم شده است. این سامانه با به کارگیری جدیدترین ابزارها و جذاب‌ترین روش‌های آموزشی، امکان یادگیری مهارت‌ها و علوم قرآنی را فراهم می‌سازد، تا اقشار گوناگون و گروه‌های مختلف سنی بتوانند آگاهی و مهارت‌های قرآنی خود را افزایش دهند.

در این نرم‌افزار دوره‌های آموزشی در زمینه‌های علوم قرآنی، تدبر در قرآن، زبان قرآن، حفظ و قرائت قرآن کریم پیش‌بینی شده و از امکانات آموزشی آن می‌توان به ارزیابی و تعیین سطح داوطلبان، دروس چندرسانه‌ای، تعاملی و جذاب، جلسات آنلاین آموزشی و امکان ارتباط مستمر با استادان، آزمون‌های مرحله‌ای و دوره‌ای، تحقیق‌ها و فعالیت‌های آموزشی، کتابخانه الکترونیکی، امکان تعریف دوره‌های آموزشی جدید توسط کاربران و صدور گواهینامه پایان هر دوره اشاره کرد.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت اپلیکیشن‌های «نسیم» و «اقرأ» به فروشگاه نرم‌افزارهای کاربردی چارخونه به نشانی http://charkhoneh.com مراجعه کنند. همچنین دریافت این برنامه‌ها با ارسال عدد 1 به کد 20001030 نیز ممکن است.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.