پتنت جدید اپل از ایده قرارگیری دوربین در اپل‌واچ خبر دارد

اپل در زمان طراحی ساعت هوشمند خود دلیلی برای قرار دادن دوربین در اپل‌واچ نمی‌دید؛ اما بنا به اسنادی که از پتنت جدید اپل منتشر شده، طراحان این شرکت نظرشان عوض شده است و ایده قرارگیری دوربین را در اپل‌واچ در سر می‌پرورانند.

0

شاهد انتشار پتنتی از جانب اپل هستیم که در آن ماژول سنسور دوربین در کنار سایر ماژول‌ها در اپل‌واچ به چشم می‌خورد. لازم به ذکر است که از روی این پتنت به راحتی نمی‌توان در خصوص برنامه‌های اپل برای ساعت هوشمند بعدی خود نظر داد چرا که طرح این پتنت پیچیده‌ است و به نظر می‌رسد اپل قصد دارد یک یا چند دوربین یا سنسورهایی شبیه به سنسور دوربین در اپل‌واچ تعبیه کند.

apple watch patent

در حال حاضر فقط می‌توان حدس زد که یک دوربین برای عکس‌برداری در اپل‌واچ قرار بگیرد در صورتی که این دوربین ممکن است وظیفه اسکن کدهای QR را برعهده داشته باشد یا اینکه دوربین در قسمت جلوی اپل واچ برای عکس‌برداری سلفی تعبیه شود.

به این ترتیب می‌توان حدس زد اپل هنوز تکلیف خود را با قرار دادن دوربین در اپل‌واچ روشن نکرده و حتی ممکن است طرح‌های دیگری هم برای استفاده دوربین در اپل‌واچ در سر داشته باشد.

petapixel.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.