گزارش: پیشنهاد خرید سوپرسل سازنده Clash of Clans از سوی شرکت چینی Tencent

شرکت سوپرسِل به عنوان سازنده Clash of Clans از ساخت این بازی به نون و نوایی رسیده است و اکنون خبرهایی از پیشنهاد خرید سوپرسل از جانب شرکت بزرگ چینی Tencent به گوش می‌رسد.

0

شرکت فنلاندی سوپرسل ثابت کرده که استاد بازی‌ سازی برای پلتفرم موبایل است و بیشتر عناوین اخیر این شرکت فروش‌های بسیار خوبی داشته‌اند، بازی‌های Boom Beach، Hay Day، Clash of Clans و بازی اخیر Clash of Royale باعث شدند تا این شرکت بازی‌سازی فنلاندی به سود بسیار زیادی دست پیدا کند. به همین منظور نیویورک تایمز گزارش می دهد که قرار است سوپرسل را شرکت بزرگ چینی Tencent خریداری کند.

بنا به گزارش‌های منتشر شده ارزش شرکت بازی سازی سوپرسل حدود ۹ میلیارد دلار برآورد شده است. بد نیست بدانید بیشتر سهام شرکت سوپرسل در حال حاضر در اختیار شرکت ژاپنی Softbank است، از طرف دیگر صورت گرفتن این معامله در حالتی که پایه‌گذاران سوپرسل نیز در پست‌های خود باقی بمانند امری دشوار به نظر می‌رسد.

در حال حاضر به غیر از این خبرها و گزارشات‌، شرکت‌های سوپرسل و Tencent هیچ‌کدام در خصوص این معامله میلیاردی سخنی به میان نیاورده‌اند.

cnet.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.