تبلت ZenPad Z8 ایسوس رسما رونمایی شد؛ یک تبلت اندرویدی مقرون‌ به‌صرفه!

چندی پیش مشخصات تبلت مقرون به‌صرفه ZenPad Z8 ایسوس به بیرون منتشر شده بود و اکنون نیز شاهد رونمایی رسمی ZenPad Z8 از جانب ایسوس هستیم.

0

تبلت مقرون به‌صرفه ZenPad Z8 ابعادی برابر با ۷.۹ اینچ دارد و از پردازنده شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۶۵۰ بهره می‌برد
به لحاظ نرم‌افزاری نیز در این محصول جدید ایسوس شاهد اندروید نسخه ۶.۰.۱ مارشملو هستیم که رابط کاربری ZenUI در آن خودنمایی می‌کند. ایسوس برای این تبلت جدید خود در قسمت پشت دوربین ۸ مگاپیکسلی را تعبیه کرده و در قسمت جلو شاهد یک دوربین ۲ مگاپیکسلی هستیم.

ZenPad Z8 از صفحه‌نمایشی بارزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل از نوع IPS بهره می‌برد که زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای دارد. همان‌گونه که اشاره شد،‌پردازنده شش هسته‌ای اسنپ‌دارگون ۶۵۰ که از معماری ۶۴ بیتی بهره‌ می‌برد نیز در کنار جی‌پی‌یو آدرنو ۵۱۰ در قلب ZenPad Z8 جا خوش کرده است.

Asus-ZenPad-Z81

ایسوس برای این محصول جدید خود میزان دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در نظر گرفته است که این میزان از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت قابل ارتقا است.

در کنار این موارد، اسپیکر دوگانه در قسمت جلو با کیفیت صدای DTS-HD نیز در ZenPad Z8 به چشم می‌خورد.

پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G LTE به همراه بلوتوث نسخه 4.1 ،جی‌پی‌اس , GLONASS، وای‌فای و پورت یو‌اس‌بی نوع C در کنار باتری ۴۶۸۰ میلی‌آمپری سایر مشخصات سخت‌افزاری این تبلت جدید را تشکیل می‌دهند.
تبلت ZenPad Z8 ایسوس تنها به رنگ مشکی طراحی شده و قیمتی برابر با ۲۴۹.۹۹ دلار دارد.

Fonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.