ریزر موس گیمینگ جدید Naga Hex V2 را برای بازی‌های MOBA معرفی کرد

شرکت ریزر که یکی از مشهورترین شرکت‌های تولید ابزار گیمینگ است به‌تازگی از موس جدید خود با نام Naga Hex V2 مخصوص بازی‌های MOBA پرده برداری کرده است.

0

گیمرها محصولات ریزر به‌خصوص موس‌های گیمینگ این شرکت را به خوبی می شناسند و می‌دانند سری Naga و Naga Epic برای بازی‌های MMORPG (مانند دنیای وارکرافت) ایده‌آل است. ریزر همچنین موس دیگری با نام Naga Hex را نیز برای بازی‌های سبک MOBA عرضه کرده بود که حالا نسخه دوم آن را رونمایی کرده است. بازی‌های MOBA مانند DotA،  League of Legends و یا Heroes of Storm معمولاً به تعداد دکمه‌های جانبی بسیار زیادی مانند بازی‌های MMORPG نیاز ندارند اما برای فعال کردن قابلیت‌های اصلی هیرو و همچنین استفاده از برخی آیتم‌ها ریزر 7 دکمه جانبی را در اطراف انگشت شست شما قرار داده است.

Naga-Hex-2

این موس از نسل پنجم سنسور لیزری ریزر با دقت 16000 DPI بهره‌مند است که می‌تواند عکس‌العمل‌های گیمر را در کسری از ثانیه تشخیص داده و با شتاب 50G و یا 210 اینچ بر ثانیه مخصوص بازی‌های MOBA طراحی شده است. حساسیت موس را می‌توانید با دو دکمه پایین چرخ موس تنظیم کنید هرچند که در نرم‌افزار Razer Synapse قادر خواهید بود تا تمامی 14 دکمه این موس را به هر عملیات یا دکمه دلخواهی برنامه‌ریزی کنید.

Razer-Naga-Hex-V2-led

چرخ موس، لوگو و همچنین دکمه‌های شستی به رنگ دلخواه شما روشن شده و همچنین می‌توانید رنگ نور آن را به کمک Razer Synapse با سایر وسایل گیمینگ ریزر مانند کیبورد، هدست و … هماهنگ کنید. ریزر Naga Hex V2 زمان پاسخگویی برابر یک میلی‌ثانیه و فرکانس 1000 هرتز داشته و بیشترین دقت و سرعت را به همراه دارد. همچنین ریزر برای راحتی کاربران پروفایل‌هایی برای بازی‌های محصوص League of Legends و DotA 2 را در وب‌سایت خود برای دانلود قرار داده تا برنامه‌ریزی دکمه‌ها نیز وقتی از گیمرها نگیرد.

Naga-Hex-V2

این موس حدود 136 گرم وزن داشته و با یک سیم 2.1 متری بافته شده به لپ‌تاپ یا سیستم شما متصل خواهد شد. از آن‌جایی که بازی‌های MOBA در حال حاضر محبوب‌ترین نوع بازی‌های آنلاین محسوب می‌شوند ریزر امیدوار است این موس نظر گیمرها را جلب کند. ناگا هکس جدید از همین حالا در وب‌سایت ریزر با قیمت 80 دلار عرضه شده است.

DigitalTrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.