همه‌ی اخبار کنفرانس «یوبی‌سافت» در E3 2016 که باید بدانید

کنفرانس خبری یوبی‌سافت در مراسم E3 امسال پُر بود از رونمایی‌هایی بزرگ از بازی‌های مورد انتظار امسال و سال آینده. با توجه به اخبار زیاد پیرامون بازی‌های یوبی‌سافت، تمام مطالب مربوط به کنفرانس مطبوعاتی این شرکت را برای راحتی‌تان یک‌جا گردآوری کرده‌ایم.

1

می‌توانید خلاصه‌ی اخبار پیرامون بازی‌های یوبی‌سافت را در پائین مشاهده کنید:

تام‌کلنسی گوست‌ریکان: سرزمین‌های بیابانی

– «تام‌کلنسی گوست‌ریکان: سرزمین‌های بیابانی» در ماه مارس سال آینده منتشر می‌شود. ویدئوی جدید از گیم‌پلی بازی را از این‌جا مشاهده کنید. این ویدئو مربوط به یک مرحله‌ی 4 نفره از این بازی جهانِ باز می‌شود.

– تریلر «تام‌کلنسی گوست‌ریکان: سرزمین‌های بیابانی»: سینماتیک رسمی در E3 2016؛ جایی که Santa Blanca Cartel سرزمین‌های بیابانی و مردمانش را تحت کنترل خود در آورده و گروه Ghosts هم در ماموریتی سعی دارند تا Bolivia را از چنگ این سازمان آزاد کنند.
– ویدئوی قدم‌به‌قدم گیم‌پلی «تام‌کلنسی گوست‌ریکان: سرزمین‌های بیابانی» را ببینید. با دیدن این ویدئو گزینه‌ها و راه‌های مختلفی که در هنگام نابود کردن Santa Blanca Cartel در اختیارتان قرار می‌گیرد را مشاهده خواهید کرد.

واچ داگز 2 [این‌جا بیشتر بخوانید]

– تریلر Watch Dogs 2 – Hack Everything را مشاهده کنید. ببینید مارکوس چگونه در سان‌فرانسیسکو خودنمایی می‌کند؛ دشمنان را نابود می‌کند، خیابان‌ها را با سرعت می‌پیماید و در این میان، وسایل نقلیه‌ی پُرسرعتی را می‌راند.
– دموی Stage سگ‌های نگهبان 2 را به‌صورت زنده در E3 ببینید. این ویدئو، مبارزات مارکوس در سان‌فرانسیسکو را نشان می‌دهد.

استیپ

– یوبی‌سافت از یک بازی اکشن ورزشی جهانِ باز برای پی‌سی و کنسول رونمایی می‌کند. همه‌چیز در مورد این بازی که نامش Steep است را در این‌جا می‌توانید ببینید.

– تریلر رسمی معرفی Steep در E3 2016. اسکی، اسنوبورد، پرواز با وینگ‌سوئیت و … را در کوه‌های آلپ و در آلاسکا ببینید.

South Park: Fractured But Whole

– تاریخ انتشار South Park: Fractured But Whole مشخص شد. این بازی 6 دسامبر وارد بازار می‌شود. کسانی که این نسخه را پیش‌خرید کنند، Stick of Truth را به‌طور رایگان دریافت خواهند کرد.
– مراسم معرفی The Fractured But Whole. سازندگان از بازگشت این عنوان صحبت می‌کنند. «مت‌اِستون» و «ترِی‌پارکِر» در کنفرانس یوبی‌سافت توضیحاتی را پیرامون بازی ارائه دادند.

For Honor [این‌جا بیشتر بخوانید]

– بخش تک‌نفره‌ی «برای شرافت» برای اولین‌بار در E3 رونمایی شد. در این بخش وایکینگ‌ها را خواهید دید که به یک قلعه‌ی سامورایی‌ها یورش می‌برند.
– تریلر سینماتیک بخش داستانی «برای شرافت». این تریلر را ببینید تا وارد عمق جنگ خانمان‌سوزی که پیشِ رو است بشوید.
– ویدئوی قدم‌به‌قدم از گیم‌پلی «برای شرافت». در این قسمت، ماموریت کمپین داستانیِ وایکینگ‌ها را خواهید دید.

آپدیت‌های جدید دیویژن

– تمام اخبار مربوط به خلاصه‌ی کنفرانس یوبی‌سافت در مورد دیویژن را از این‌جا ببینید. در این بخش از تمام اطلاعاتی که در مورد دیویژن مشخص شده مطلع خواهید شد.
– تیزر تریلر محتوای قابل دانلود جدید دیویژن با نام Surival را مشاهده کنید. در این بسته‌ی مکمل، مامورین SHD آذوقه‌شان تمام شده و گرفتار زمستان سرد و خشنِ «منهتن» شده‌اند و باید به فکر نجات خود در این محیط ناملایم باشند.

جاست‌دنس 2017

– یوبی‌سافت سرانجام اولین بازی خودش برای کنسول NX نینتندو را معرفی کرد. «جاست‌دنس» بعدیِ یوبی‌سافت علاوه بر ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 برای NX هم منتشر می‌شود.
– یوبی‌سافت، کنفرانس مطبوعاتی خودش را با یک رقص جالب از جاست‌دنس شروع می‌کند، سپس در همین حین «اِیشا تایلِر» به معرفی نسخه‌ی جدید جاست‌دنس 2017 می‌پردازد.

Star Trek: Bridge Crew

– اولین تریلر گیم‌پلی بازی واقعیت مجازی Star Trek: Bridge Crew را ببینید که شما در آن نقش یک خدمه‌ی سفینه‌ی فضایی را خواهید داشت. بازی اواخر امسال منتشر می‌شود.
– رونمایی زنده از Star Trek Bridge Crew در E3 2016. «لِوار برتون» از جمله کسانی است که بر روی این بازی کار می‌کند.

Grow Up

– بازی جدید یوبی‌سافت به نام Grow Up رسماً معرفی شد.
– رونمایی زنده از Grow Up در مراسم E3 2016. یوبی‌سافت اعلام کرده این بازی دنباله‌ی Grow Home خواهد بود.

Trials of the Blood Dragon

– بازی Trials of the Blood Dragon امروز برای پی‌سی ، ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شد. امروز این بازیِ سبک پلتفرمر بر روی فروشگاه Uplay قابل دسترسی است.
– تریلر Trials of the Blood Dragon به صورت زنده در E3 را از این‌جا ببینید. خودتان را برای یک سفر هیجان‌انگیز دیگر آماده کنید؛ یوبی‌سافت با این بازی شما را به دهه‌ی 80 باز می‌گرداند! بازی اکنون برای پی‌سی قابل دسترسی است.

سایر اتفاقات

– یوبی‌سافت هر ماه یک بازی را به‌صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید «شاهزاده‌ی ایرانی: شن‌های زمان» را بازی کنید باید بدانید که این بازی در ماه ژوئن به‌صورت رایگان قابل دسترسی خواهد بود.
– گیم‌پلی چندنفره‌ی بازی واقعیت مجازی «ایگِل‌فلایت» در E3 را از این‌جا ببینید.

– درجه‌بندی سنی مورد انتظار فیلم «فرقه‌ی قاتل» مشخص شد. یوبی‌سافت درجه‌بندی سنی مورد انتظارش از فیلم سینمایی ساخته‌شده از روی عنوان «فرقه‌ی قاتل» را اعلام می‌کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. عرفان ایزدی می‌گوید

    کنفرانسش اصلا خوب نبود من که داشتم لایو میدیدم حوصلم سر رفت همش حرف حرف حرف!

    واقعا کنفرانس ایکس باکس حرف نداشت.