سونی تاریخ عرضه هدست PlayStation VR را 22 مهرماه اعلام کرد

سونی پیش از این اعلام کرده بود که هدست PlayStation VR خود را مهرماه عرضه خواهد کرد اما تاریخ دقیق آن مشخص نشده بود. در طی مراسم سونی در نمایشگاه E3 این شرکت تاریخ 22 مهرماه را برای عرضه این هدست اعلام کرد.

0

هدست‌های واقعیت مجازی اخیراً هیاهوی زیادی در دنیای گیمینگ به پا کرده‌اند و ظاهراً سونی قصد ندارد همه چیز را به پلتفرم پی‌سی واگذار کند. هدست PlayStation VR قرار است با قیمت 399 دلار عرضه شود که از این نظر از هدست‌های رقیبی مانند HTC Vive و Oculus Rift ارزان‌تر خواهد بود. البته برای استفاده از این هدست به پلی‌استیشن 4 نیاز داشته و برای استفاده از هدست‌های رقیب نیز نیازمند یک PC قدرتمند هستد؛ به این ترتیب انتخاب میان آن‌ها به پلتفرم بازی کنونی شما بستگی خواهد داشت.

در حال حاضر HTC Vive از نظر منتقدین بهترین هدست واقعیت مجازی شناخته می‌شود که نقدهای خوبی هم دریافت کرده اما سونی در تلاش است با استفاده از عناوینی اختصاصی در پلی‌استیشن 4 مانند Resident Evil 7: Biohazard یا Batman: Arkham VR کاربران بیشتری را به سمت هدست و کنسول خود بکشاند.

PlayStation-VR

این هدست از صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل با نرخ رفرش 120 هرتز برخوردار است. معمولاً برای هدست‌های واقعیت مجازی وضوح حداقل QHD در نظر گرفته می‌شود اما احتمالاً سونی به دلیل حفظ روانی و فریم‌ریت بازی‌ها این تصمیم را گرفته است. به هر حال PlayStation VR دارای زاویه دید 100 درجه و سنسورهای 360 درجه بوده و همچنین با کنترلرهای DualShock 4 و PS Move هماهنگ است که البته به دوربین PS Move با هزینه جداگانه نیاز است. البته برای لذت بردن از این هدست تنها خرید یک پلی‌استیشن 4 کفایت می‌کند.

Ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.