اپلکیشن لاین در یک سال 270 میلیون دلار از فروش استیکر به دست آورده است

اپلیکیشن پیام‌رسان لاین در بین مردم برخی از کشورهای آسیای شرقی از جمله تایلند، اندونزی و ژاپن محبوبیت بسیاری زیادی دارد تا آنجایی که در نقاط مختلف این کشورها کافی‌شاپ‌هایی با نام این اپلیکیشن وجود دارند.  همچنین در برخی از فروشگاه‌های این کشورها وسایلی از جمله تی‌شرت‌هایی که کاراکترهای مورد استفاده در استیکرهای این اپلیکیشن را شامل می‌شوند، به فروش می‌رسند.

0

اپلیکیشن لاین دارای استیکرهای منحصر به فردی است. در تعریف استیکرها می‌توان این‌گونه بیان کرد که استیکرها تقریبا همانند اموجی‌ها هستند تنها با این تفاوت که با استفاده از آن‌ها می‌توان احساسات پیچیده‌تری را ابراز کرد.

بر طبق گزارشات به دست آمده، به نظر می‌رسد که استیکرهای مورد استفاده در این اپلیکیشن محبوب بسیار درآمدزا هستند. بنا بر گفته‌ کمپانی سازنده، این اپلیکیشن تنها با فروش استیکر، 270 میلیون دلار در یک سال به دست آورده است.

اپلیکیشن لاین قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای دارد و از این طریق می‌توان استیکرها را درون اپلیکیشن خریداری نمود. به‌روز رسانی این استیکرها در فاصله‌های زمانی کم انجام می‌شود و معمولا موضوعات محبوب موجود در هر کشور را شامل می‌شوند. برای مثال در کشور ژاپن این استیکرها بر طبق محبوب‌ترین انیمه در حال پخش ساخته می‌شوند. همان‌طور که گفته شد موضوعات استفاده شده در این استیکرها در هر کشور می‌تواند متفاوت باشد و کاملا به فرهنگ و موضوعات محبوب آن کشور بستگی دارد.

بر طبق اطلاعات به دست آمده، روزانه 389 میلیون استیکر در این ایلیکیشن توسط کاربران آن ارسال می‌شود. برخی از این استیکرها به صورت رایگان قابل دانلود و برخی دیگر از طریق خریدن سکه‌های موجود در اپلیکیشن لاین قابل استفاده هستند. گفته می‌شود که هر بسته سکه در این اپلیکیشن قیمتی معادل 1 تا 2 دلار دارد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.